سير سياه را از كجا بخريم/09109483228

سير سياه يك غذاي دارويي فوق العاده است؛ چند برابر سير، خواص درماني و پيشگيري از بيماري دارد اما بوي بد آن را ندارد و طعم شيرين و بافت قابل جويدني دارد! سير سياه همان سير خام تازه است كه در يك فرآيند مشخص، تخمير شده است. بعد از تخمير رنگ حبه هاي سير، سياه شده و بوي بد آن از بين مي رود، شيرين مزه مي شود و خواص درماني آن ۴ تا ۵ برابر بيشتر مي شود!

براي خريد سير سياه با كيفيت و قيمت بسيار مناسب به صفحه خريد سير سياه برويد.

بهترين سير سياه چه مشخصاتي دارد؟
موقع خريد سير سياه بايد توجه كنيد كه چه سير سياهي مي خريد و آيا از كيفيت مناسبي برخوردار است يا نه. سير سياه با كيفيت كه خواص درماني چند برابر نسبت به سير معمولي دارد، بايد چند ويژگي داشته باشد:

 

۱- سير سياه بايد از تخمير سير تازه و ارگانيك و سالم به دست آمده باشد. تخمير سيرهاي كهنه و مانده يا در حال خراب شدن براي به دست آوردن سير سياه كيفيت محصول را پايين مي آورد.

۲- فرآيند تخمير سير بايد با روش هاي علمي و مطابق تحقيقات انجام شده باشد. زمان تخمير مناسب براي سير سياه حداقل ۴۰ روز است و بهترين دماي تخمير ۷۰ درجه سانتي گراد. در طول تخمير رطوبت هوا بايد بين ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بيش از حد دما باعث خشك شدن سير سياه و سخت شدن جويدن و خوردن آن و همچنين شيرين نشدن آن مي شود. كم بودن روزهاي تخمير هم مي تواند باعث شود خواص درماني سير سياه كمتر از حالت تخمير كامل شود. بنابراين بايد سير سياه را از جايي تهيه كنيم كه مطمئن هستيم فرآيند تخمير به درستي و طبق روش هاي علمي انجام شده است.

۳- بايد تاريخ انقضاي سير سياه مناسب باشد. سير سياه در دماي اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از توليد دوام مي آورد و بعد از آن فاسد مي شود يا كپك مي زند. اما اگر در فريزر نگهداري شود مي تواند تا يك سال سالم باقي بماند. بنابراين بايد سير سياه را از جايي بخريم كه از تاريخ انقضاي آن مطمئن باشيم و بدانيم كه سير سياه قبل از خريد در فريزر نگهداري ميشده و فرصت كافي براي مصرف داشته باشيم. محصولات سير سياه كه معمولا مدت زيادي در دست فروشنده هاي واسط در دماي اتاق نگهداري شده اند احتمالا يا سريع تر فاسد مي شوند يا مواد نگهدارنده دارند كه در مورد مصرف آن ها بايد احتياط كنيم.

سير سياه را از كجا بخريم؟
خب حالا سير سياه را از كجا بخريم؟ بهتر است بگوييم سير سياه با كيفيت را از كجا مي توان تهيه كرد و كدام فروشنده مطمئن است؟ كدام سير سياه از سير تازه و سالم به دست آمده و فرآيند تخمير آن طبق روش هاي علمي و استاندارد انجام شده است؟ كدام فروشنده سير سياه را در شرايط مناسب نگهداري كرده كه خواص سير سياه حفظ شود و بعد از خريد سريع فاسد نشود؟

علاوه بر كيفيت، قيمت هم مهم است. اگر سير سياه به روش فروش شبكه اي به دست خريدار برسد مطمئنا از طريق چندين واسطه به دست خريدار رسيده كه هر كدام سهم فروش خود را به قيمت نهايي اضافه مي كند. بنابراين توصيه مي شود كه سير سياه را از خود توليد كننده خريداري كنيد تا دلال ها و واسطه ها حذف شده و بتوانيد با قيمت مناسب و ارزان خريد كنيد. اما چطور مي توانيم سير سياه را مستقيما از توليد كننده تهيه كنيم؟ امروزه با اينترنت امكان دسترسي مستقيم به توليد كننده ها فراهم شده است!

سير سياه را از كجا بخريم؟

معمولا نمي توانيد سير سياه را در فروشگاه ها و سوپرماركت هاي محله پيدا كنيد. اما نا اميد نشويد چون ارزشش را دارد كه براي يافتن اين ماده فوق العاده مغذي و درماني بيشتر جستجو كنيد. بهترين روش تهيه سير سياه با كيفيت و ارزان، خريد مستقيم از توليد كننده مطمئن است. بايد توليد كننده مطمئن و متخصص سير سياه را با جستجو در اينترنت پيدا كنيد كه امكان ارسال پستي محصولات را براي مشتريان فراهم كرده باشد.

بايادي يكي از توليد كنندگان سير سياه با كيفيت است كه فروش بدون واسطه سير سياه را در فروشگاه اينترنتي خود انجام مي دهد.

مزاياي خريد سير سياه از فروشگاه اينترنتي بايادي
۱- بايادي خود توليد كننده سير سياه است و با خريد از بايادي واسطه ها حذف شده و شما مي توانيد با قيمتي بسيار مناسب سير سياه تهيه كنيد.

۲- روش تخمير سير براي توليد سير سياه در بايادي طبق روش هاي علمي و به روز دنياست و فرمول خاصي دارد كه منجر به توليد بهترين سير سياه مي شود. به علاوه توليد سير سياه در تونل‌هاي مدرن و هوشمند جهت كنترل حداكثري كيفيت انجام مي شود.

۳- تخمير سير سياه بايادي در محيط استريليزه و كاملا بهداشتي انجام مي پذيرد. بعد از طي فرآيند تخمير، تست كيفيت روي سيرهاي سياه توليدي انجام مي گيرد و در صورت تاييد به سردخانه منتقل مي شوند.

۴- بايادي به توليد كنندگان مطمئن سير دسترسي دارد و براي تخمير و توليد سير سياه از سير سفيد مرغوب همدان استفاده مي كند.

۵- سير سياه بايادي قبل از ارسال براي مشتري در شرايط مناسب و در سردخانه نگهداري مي شود تا سير سياه خواص خود را حفظ كرده و خريدار فرصت كافي براي مصرف آن را داشته باشد.

بنابر آنچه گفته شد پيشنهاد مي كنيم سير سياه بايادي را با بهترين قيمت امتحان كنيد و از خواص درماني فوق العاده سير سياه با كيفيت و مطمئن بهره مند شويد. براي خريد سير سياه بدون واسطه و با كيفيت تضمين شده و قيمت بسيار مناسب به صفحه خريد سير سياه برويد.

 

سير سياه با توجه به ارزش غذايي بالا و تاثيرات بسيار مثبتي كه براي سلامتي دارد، امروزه توسط متخصصين تغذيه بسيار توصيه مي‌ شود. حال در اينجا سوالي كه براي افراد پيش مي ‌آيد اين است كه سير سياه را از كجا بخريم؟ دقت داشته باشيد بهترين روش تهيه محصول، سفارش آن به صورت مستقيم است كه در اين صورت افراد مي توانند در كمترين زمان ممكن بهترين نوع سير سياه را تهيه نمايند و از طرفي قيمت سير سياه در اين روش كاملا مقرون به صرفه مي باشد زيرا واسطه ها و دلالان از ميان برداشته مي شوند. بنابراين اگر به دنبال اين هستيد كه بهترين سير سياه را از كجا بخريم در اين مقاله با ما همراه شويد.

سير سياه چيست؟
سير سياه يا همان سير فرآوري شده محصولي است كه با وجود خواص منحصر به فرد، امروزه طرفداران زيادي دارد و قبل از اينكه به مبحث اين بپردازيم كه سير سياه را از كجا بخريم بايد توجه داشته باشيد به طور كلي اين سير از تخمير سير معمولي در رطوبت و حرارت كنترل شده به دست آمده به طوري كه در مدت 50 تا 90 روز در دماي تقريبي 60 تا 77 درجه سانتيگراد، سير سفيد نگهداري شده كه در اين زمان سير حالت ژله اي پيدا مي ‌كند و مزه آن شيرين شده و رنگ آن نيز سياه مي شود. اين امر موجب مي‌ شود خاصيت سير دوچندان شده و بعد از اين امر از اين محصول به روش هاي مختلف استفاده مي ‌گردد.

سير سياه را از كجا بخريم

فوايد مهم سير سياه
يكي از مهمترين دلايلي كه بسياري از افراد سوال مي پرسند كه سير سياه را چگونه تهيه كنيم خواص منحصر به فرد اين سير مي باشد. به طوري كه بايد بدانيد سير سياه نسبت به سير تجاري حاوي مواد مغذي بيشتري بوده و از اين سير در آسيا و به خصوص كشور ژاپن به عنوان ادويه و چاشني در غذاهاي مختلف استفاده مي شود. اين سير اگر در رژيم غذايي شما استفاده شود به دليل آنتي اكسيدان هاي زيادي كه دارد بدن را در برابر سرطان، بيماري هاي قلبي عروقي، فشار خون و بسياري از موارد ديگر ايمن كرده و به طور كلي سيستم ايمني بدن را بهبود مي‌ بخشد.

همچنين توجه داشته باشيد اين سير ادرارآور بسيار خوبي است زيرا حاوي پتاسيم است و براي افرادي كه به بيماري ‌هاي كليويي مبتلا هستند بسيار مناسب مي باشد. همچنين يكي ديگر از مواردي كه موجب شده است تا افراد به دنبال اين باشند كه سير سياه را از كجا بخريم به دليل خواص اين سير براي بيماري هاي تنفسي و آسم مي باشد. همچنين اين سير مي تواند التهاب گلو، سرماخوردگي و آلرژي را كاهش دهد. سير سياه از طرفي مانند يك نسخه طبيعي مي ‌تواند در كاهش استرس موثر بوده و اعصاب را آرام كند و با بي خوابي و بدخلقي مبارزه مي ‌كند. با اين وجود استفاده از اين ادويه در سال هاي اخير بسيار رونق پيدا كرده است.

مزاياي سير سياه

خواص سير سياه براي پوست
در كنار اين موضوع كه سير سياه را از كجا بخريم، يكي ديگر از مواردي كه مهم است بدانيد فوايد اين ماده مغذي است. به طوري كه يكي ديگر از خواص منحصر به فرد سير سياه مواد مغذي براي پوست بوده به طوري كه بايد بدانيد مصرف سير سياه مي‌ تواند كلاژن پوست را بالا برده و از اين رو به افرادي كه مشكلات پوستي داشته و از خشكي و قرمزي پوست رنج مي برند كمك مي كند. همچنين با افزايش سن، كلاژن سازي پوست كم شده كه با اين حال چين و چروك هايي بر روي پوست صورت ايجاد مي شود اما افراد مي توانند با مصرف سير سياه از پيري پوست صورت جلوگيري نموده و اين چروك ها را برطرف كنند. با اين حال از آنجايي كه امروزه افراد به سلامت پوست خود اهميت زيادي مي دهند همواره براي شان سوال است كه سير سياه از كجا بخريم؟ مصرف اين سير همچنين براي درمان زود انزالي مردان نيز مفيد است.

خواص سير سياه براي ديابت

نحوه مصرف سير سياه
پس از اينكه در خصوص خواص و فوايد سير سياه اطلاعاتي به دست آورديد لازم است و در پي اين بوديد كه سير سياه را از كجا بخريم. هم اكنون لازم است در مورد روش مصرف اين نوع سير نيز بدانيد اگرچه امكان استفاده از اين سير به عنوان چاشني و ادويه براي غذاهاي مختلفي وجود دارد اما يكي از رايج ترين روش هاي مصرف سير سياه در بين مردم كشورهاي آمريكايي، آسيايي و اروپايي خوردن سير با شكم خالي مي باشد. به طوري كه مي توانيد تكه هايي از سير را در وعده صبحانه به همراه نان ميل كنيد كه در اين صورت خواص محصول بهتر جذب بدن خواهد شد.

علاوه بر اين ورزشكاران نيز اين سير را به وعده هاي غذايي خود اضافه كرده و قبل از تمرين هاي ورزشي آن را ميل مي كنند تا انرژي شان تامين شود. نكته مهمي كه در خصوص مصرف اين محصول بايد بدانيد اين است كه قبل از استراحت هيچ وقت نبايد سير سياه بخوريد چون يك محصول انرژي زا بوده و موجب بي‌ خوابي مي شود و از طرفي در مصرف اين محصول نبايد زياده روي شود. در خصوص نحوه نگهداري آن نيز بايد بدانيد كه شما مي توانيد سير سياه را در دماي داخل منزل و در داخل پلاستيك يا شيشه به مدت طولاني نگهداري كنيد.

 

 

https://aryokala.ir/where-can-you-get-black-garlic/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

عوارض قهوه موكا گانودرما/09109483228

قهوه گانودرما، شامل پودر قهوه فوري و پودر قارچ گانودرما (قارچ ري شي يا جان افزا) است. بعضي شركت ها ممكن است مواد ديگري از جمله شكر يا پودرهاي گياهي به آن اضافه كنند.
بعضي از طرفداران اين نوشيدني ادعا مي كنند كه قهوه ي حاوي قارچ گانودرما فوايد بسياري براي سلامتي دارد. همچنين بسياري از كساني كه مي خواهند وابستگي يا اعتياد خود را به كافئين كاهش دهند، از اين نوشيدني استفاده مي كنند. اما بايد بدانيد كه اين ادعاها صرفا جنبه تبليغاتي داشته و پشتوانه علمي درستي ندارند.

چرا مردم از قهوه حاوي قارچ گانودرما استفاده مي كنند؟
طرفداران اين نوشيدني و البته فروشندگان آن، ادعا مي كنند كه قهوه گانودرما مي تواند باعث بهبود سيستم ايمني، كاهش وزن، افزايش انرژي و كاهش خستگي، بهبود حافظه، كاهش كلسترول خون، كاهش التهاب، كاهش استرس، كند كردن روند پيري و بهبود گردش خون شود. همچنين گانودرما به عنوان يك منبع سرشار از آنتي اكسيدان معرفي مي شود.

فوايد مصرف قهوه گانودرما
تا به امروز هيچ تحقيق جامعي پيرامون اثرات قهوه گانودرما بر سلامت افراد انجام نشده است. هر چند بعضي تحقيقات مقدماتي نشان داده اند كه قارچ گانودرما (به تنهايي، بدون قهوه!) مي تواند اثرات مفيدي بر سلامتي انسان داشته باشد.

به عنوان مثال، مقاله اي در سال ۲۰۱۶ منتشر شد كه در آن پيشنهاد داده شد كه مي توان از تزريق عصاره قارچ گانودرما به عنوان يك درمان كمكي براي تقويت سيستم ايمني بيمار، در برابر برخي تومور ها استفاده كرد. البته اين درمان به عنوان يك درمان اوليه سرطان مورد پذيرش قرار نگرفت.

همچنين بعضي تحقيقات نشان داده اند كه مصرف قهوه به تنهايي مي تواند مزايايي داشته باشد. قهوه مي تواند باعث بهبود بيماري هاي مزمني نظير ديابت و پاركينسون شود. اما در عوض با افزايش فشار خون مي تواند باعث ايجاد بيماري هاي قلبي عروقي گردد.

 

همچنين قهوه سوپريم به دليل دارا بودن جينسينگ ممكن است در موارد نادر سبب بروز عوارض مصرف اين گياه پرخاصيت شود و برخي افراد نسبت به مصرف جينسينگ حساسيت دارند. اما قهوه موكا گانودرما هيچگونه عوارض احتمالي در خصوص موارد معنوي مصرف جينسينگ ندارد زيرا در تركيبات آن از جينسينگ استفاده نشده است.همچنين قهوه سوپريم به دليل دارا بودن جينسينگ ممكن است در موارد نادر سبب بروز عوارض مصرف اين گياه پرخاصيت شود و برخي افراد نسبت به مصرف جينسينگ حساسيت دارند. اما قهوه موكا گانودرما هيچگونه عوارض احتمالي در خصوص موارد معنوي مصرف جينسينگ ندارد زيرا در تركيبات آن از جينسينگ استفاده نشده است.
تنها موردي كه مي‌توان براي استفاده از قهوه موكا منع مصرف درنظر گرفت اين است كه چنانچه شما از جمله افرادي هستيد كه مدام با افت قند خون مواجه مي شويد و قند خون شما در سطح پاييني قرار دارد ، استفاده از قهوه موكا به هيچ وجه توصيه نمي شود. زيرا اين قهوه براي افراد ديابتي مناسب مي باشد و مي تواند موجبات كاهش قند خون را در اين افراد فراهم مي كند. استفاده از قهوه موكا علاوه بر كاهش قند خون مي‌تواند سبب افزايش سلامتي و ايمني بدن شود.
براي اين منظور و چنانچه به قصد انواع موارد درماني از اين قهوه استفاده مي‌كنيد مي‌توانيد با كمترين نگراني در خصوص استفاده از قهوه موكا گانودرما نسبت به مصرف آن اقدام نماييد.و اما عوارض احتمالي كلي در خصوص مصرف قهوه گانودرما در بيشتر موارد مخصوص استفاده غير اصولي از اين محصولات مي باشد. چنانچه شما به صورت بي رويه اقدام به مصرف قهوه گانودرما كنيد به دليل مصرف بيش از حد اين امر مي‌تواند عوارضي براي شما به همراه داشته باشد .درست است كه انواع قهوه هاي گانودرما براي سلامتي بسيار مفيد هستند و مي توانند گزينه اي مناسب جهت درمان بسياري از مشكلات بدن به شمار برود. اما اين موضوع به اين معني نيست كه شما مي توانيد با استفاده بيش از حد آنها در روند درمان تسريع ايجاد كنيد.
از اين رو بسيار مهم است و مصرف قهوه گانودرما در طول روز به ميزان توصيه شده باشد و به صورت خودسرانه اقدام به مصرف بيش از حد آن نكنيد .انواع قهوه گانودرما نهايتاً دو وعده در روز مي توانند مصرف شوند. از اين رو به هيچ وجه اقدام به استفاده بي‌ رويه از آنها نكنيد.در انتها بايد بگويم كه قهوه فوري موكا از جمله محبوب ترين انواع قهوه هاي گانودرما به شمار مي‌ رود كه داراي خواص بيشماري براي بدن ميباشد .همچنين اين محصول براي افرادي كه داراي فشار خون و ديابت هستند بهترين گزينه به شمار مي‌ رود. زيرا با تنظيم فشار خون و همچنين درمان ديابت كمك مي كند تا شما وضعيت سلامت بهتري داشته باشيد.چنانچه قصد خريد قهوه گانودرما را داريد مي توانيد از اين قسمت كار كرد و كليه محصولات دكتر بيز را با ضمانت واقعي اصالت كالا و بهترين قيمت تهيه كنيد.

 

در يكي دو سال اخير اسم قارچ گانودرما و قهوه قارچ گانودرما براي درمان و پيشگيري از انواع بيماري‌ها از ديابت گرفته آنفولانزا و سرماخوردگي، كبد چرب، زگيل تناسلي، پيسي، سرطان و پسوريازيس و اگزما و … بر سر زبان‌ها افتاده است. اما قارچ گانودرما و قهوه قارچ گانودرما چيست؟ در واقع سابقه خوردن قارچ گانودرما به پنج هزار سال قبل برمي‌گردد و در طب سنتي چيني به قارچ جاودانگي شهرت داشت. گانودرما هم دو هزار سال پيش وارد دسته نوشيدني‌هاي طب سنتي چيني شد. چيني‌ها معتقد بودند از نظر مواد مغذي آنقدر غني است كه عمر انسان را طولاني مي‌كند. اما آيا واقعا قارچ گانودرما و فوايد قهوه گانودرما واقعيت دارد و براي درمان بيماري‌ها واقعا گزينه مناسبي است؟ آيا مي‌دانيد گانودرما چه عوارض منفي براي بدن ممكن است داشته باشند؟ در اين زمينه برخي فوايد و عوارض قهوه و قارچ گانودرما براي درمان ديابت و ساير بيماري‌هاي جسمي و صحبت‌هاي رئيس مركز روابط عمومي وزارت بهداشت را هم در اين باره در مجله قهوه ست بخوانيد.

 

فوايد قهوه گانودرما براي درمان انواع بيماري‌ها؛ تبليغات اغواگرانه يا واقعيت؟

فوايد و عوارض قهوه گانودرما؛ آيا گانودرما براي درمان زگيل تناسلي، كبد چرب، پسوريازيس و ديابت موثر است؟

 

گانودرما و ديابت، گانودرما و سرطان، گانودرما و پسوريازيس، گانودرما و درمان زگيل تناسلي، گانودرما و ديابت و سرطان و درمان فشار خون. اين‌ها فقط بخشي از تبليغات مطالبي است كه روزانه در رسانه‌هاي مختلف در مورد فوايد قهوه و قارچ گانودرما در درمان ديابت و پسوريازيس و زگيل تناسلي و … منتشر مي‌شوند.

اين در حالي است كه به گفته دكتر كيانوش جهانپور رئيس مركز روابط عمومي وزارت بهداشت تبلغاتي واهي و اغواگرانه هستند. به گفته دكتر جهانپور، قارچ گانودرما لوسيدوم يكي از موادي است كه در صورت نااميدي بيمار از درمان بيماري‌هاي سخت با داروهاي شيميايي براي او از سوي كساني كه دستي در طب سنتي دارند تجويز مي‌شود. يك فرآورده غذايي يا طبيعي كه توسط پزشكان و طبيبان سنتي در شرق آسيا هم از گدشته تجويز و استفاده مي‌شده اما سطح شواهد و مدارك موجود از اثربخشي اين قارچ و فرآورده هاي طبيعي مشتق از آن در سطح بالايي از نظر علمي نيست و در سطح insufficient evidence يا “شواهد ناكافي” قرار مي‌گيرد. در واقع هنوز هيچ مطالعه علمي و نظام‌مند و دقيقي در مورد تاثير مثبت و فوايد قارچ و قهوه گانودرما براي درمان ديابت و پسوريازيس و زگيل تناسلي و حتي سرطان و فشار خون صورت نگرفته است. تمام شواهدي كه در اين زمينه وجود دارند صرفا اين است كه گانودرما لوسيدوم احتمالا مي‌تواند به عنوان يك ضدتومور مفيد باشد، وجود دارد اما اين اطلاعات پراكنده است و براي اعلام نظر قطعي نياز به مطالعاتي نظام‌مند وجود دارد.

 

عوارض قهوه موكا گانودرما


برچسب‌ها: ،

بازدید:

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز/09109483228

در قهوه فوري موكا از عصاره قارچ گانودرما استفاده شده و با توجه به تركيبات موجود در قهوه موكا بيز اين محصول را براي افرادي كه داراي ديابت هستند به شدت پيشنهاد ميكنيم چرا 90 درصد از مشتريان كالاياب از استفاده اين محصول توانسته اند ديابت خود را درمان كنند. قهوه موكا دكتر بيز در شركت بازاريابان ايران زمين با نام تجاري بيز توليد و توزيع مي شود و كالاياب يكي از فروشندگان اين محصول با قيمت بسيار معقول در بازار است.

فروشگاه كالاياب قهوه فوري موكا را گارانتي اصالت كالا مي كند و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه قهوه گانودرما موكا اصل را بدست شما خواهيم رساند.

كالاياب داراي نماد اعتماد بوده و با كليك كردن بر روي نماد اعتماد مي توانيد نام و مشخصات صاحب امتياز فروشگاه را مشاهده نماييد و در ضمن در پايين همين صفحه مي توانيد آدرس كامل و شماره هاي تماس ما را مشاده كنيد و با ما در تماس باشيد.

قيمت قهوه فوري موكا بسيار مناسب و ارزان مي باشد افراد ميتوانند با ورود به وب سايت ما قيمت قهوه فوري موكا گانودرما در نرخ پايين تهيه كنند.

عوامل موثر در قيمت قهوه فوري موكا
اين محصول از جمله بهترين انواع قهوه در سال هاي اخير بوده و با توجه به فوايد بسيار فروش مناسبي را دارد قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز با توجه به كيفيت توليد و بسته بندي آن مشخص مي شود كه افراد ميتوانند به صورت اينترنتي و آنلاين اطلاعاتي دقيق از قيمت قهوه گانودرما موكا به دست آورند. كشور سازنده قهوه فوري موكا دكتر بيز ايران بوده و داراي فوايد افزايش تمركز، تنظيم فشار خون و ضد بيماري هاي ايدز و سرطان مي باشد.

معرفي قهوه فوري موكا
قهوه موكا كه به آن موكاچينو نيز گفته ميشود از جمله محبوب ترين و پرطرفدارترين انواع قهوه هايي مي باشد كه در سال هاي اخير توانسته است در اولويت انتخاب هاي بسياري از مخاطبان و كاربران قرار گرفته است. پايه اين قهوه از شير داغ و اسپرسو مي باشد كه پودر كاكائو نيز به آن افزوده مي شود البته اين قهوه در انواع تركيبات و طعم هاي مختلفي توليد و عرضه مي گردد كه مخاطبان ميتوانند با توجه به سليقه و پسند خود مناسب ترين نوع و طعم قهوه گانودرما موكا را خريداري و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعي قارچ بوده كه با داشتن تركيبات معجزه انگيز خود امروزه در كانون توجه واقع شده و در كشورمان و خاورميانه براي اولين بار اين قارچ به وسيله فراوري شده با قهوه زير نظر دكتر بيز تهيه و توليد شده است. قهوه گانودرما موكا با داشتن تاييديه وزارت بهداشت و دو استاندارد بين المللي تنها محصول گانودرماي داراي مجوز در كشورمان مي باشد كه فروش بسيار مناسبي را دارد در ادامه صحبت هايي در خصوص فوايد مزيت و قيمت قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز خواهيم داشت.

 

قهوه فوري موكا دكتر بيز

قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما
گانودرما كافه موكا نوع شكلاتي كافه لاته بوده و از خوش طعم ترين و بي نظيرترين انواع قهوه در ميان افراد جوامع مختلف مي باشد. نوشيدن اين قهوه ميتواند در كنار داشتن طعمي لذيذ، نيروي قابل توجهي را به فرد منتقل كرده و سبب شادابي و احساس آرامش در وي شود. قهوه موكا با قارچ گانودرما علاوه بر طعم شكلاتي نفيس مي تواند به عنوان آرامبخش براي درمان و رفع سر درد مفيد واقع شود. قهوه گانودرما كافه موكا به عنوان تنظيم كننده طبيعي ديابت كلسترول فشار خون را عمل كرده و قابليت ترميم پوست و مو اعضاي بدن را دارا مي باشد. در حالت كلي مي توان گفت قهوه گانودرما مدل موكا داراي خاصيت درماني و فوايد بسيار زيادي مي باشد كه با توجه به تمامي فوايد و خواص آن قيمت اين محصول گانودرما در مقايسه با بسياري از انواع قهوه ها گران تر مي باشد البته اين به معناي بالا بودن هزينه خريد قهوه موكا گانودرما بيز نبوده و افراد ميتوانند با داشتن مقدار بودجه اي مناسب به خريد اين محصول بي نظير بپردازند. در بخش بعدي در خصوص قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز صحبت هايي خواهيم داشت لطفا با ما همراه باشيد.

 

قيمت گانودرما موكا بيز

 

قيمت قهوه فوري موكا گانودرما
قيمت قهوه موكا گانودرما از جمله موضوعاتي مي باشد كه در خريد اين محصول براي تمامي خريداران و مخاطبان جاي سوال مي باشد كه در اين خصوص مي توان گفت قيمت گانودرما موكا بيز با توجه به عوامل متعددي متخص و عرضه مي شود همچنين فروشندگان اين محصول براي كسب سود بسيار ميتوانند قيمت قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز در نرخ بسيار بالايي عرضه كنند. در حالي كه وب سايت ما تنها با هدف كسب رضايت مشتريان و مخاطبان خود سعي بر آن دارند بهترين كيفيت قهوه گانودرما موكا را با قيمت مناسب و معقول به فروش برسانند. از اين رو پيشنهاد مي كنيم خريداران ميتوانند براي قيمت قهوه گانودرما موكا ارزان به فروشگاه ما مراجعه كنند و اين محصول را با بهره مندي از فوايد و خواص بي نظير در قيمت بسيار پايين تر از ديگر فروشگاه ها خريداري نمايند.

 

عوامل موثر در قيمت قهوه قهوه فوري موكا گانودرما
همانطور كه در بخش قبلي ذكر شد قيمت قهوه موكا گانودرما دكتر بيز با قارچ گانودرما به عوامل متعددي بستگي دارد كه از جمله اين عوامل تاثيرگذار در قيمت قهوه موكا گانودرما مي توان به كيفيت مواد و تركيبات استفاده شده در ساخت و توليد آن، كشور سازنده، فوايد و خاصيت هاي درماني، مقدار بسته بندي قهوه و غيره اشاره نمود. در حالت كلي قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز در مقايسه با محصولات مشابه از نرخ مناسبي بهره مند مي باشد البته در مقايسه با برخي ديگر انواع قهوه نيز از قيمت بالايي برخوردار است؛ اما مي توان گفت هرگونه نرخ و قيمتي كه براي اين محصول ارائه مي شود ارزش خريد و مصرف آن را داراست. مخاطبان و كاربراني كه قصد تهيه و مصرف اين محصول را دارند مي توانند ابتدا اطلاعاتي از تمامي فوايد اين محصول را به دست آورند در اين صورت قيمت قهوه فوري موكا گانودرما ارائه شده بر اين محصول را رقمي ناچيز خواهند شمرد.

 

خريد قيمت گانودرما موكا بيز

خريد و قيمت قهوه فوري موكا گانودرما بيز
براي اطلاع از خريد قيمت گانودرما موكا بيز ميتوانيد به صورتي اينترنتي و آنلاين از وب سايت كالاياب اقدام كنيد اين محصول يكي از بي نظيرترين و بهترين محصولات توليدي دكتر بيز بوده و با داشتن فروش بسيار بالا از محبوب ترين نوشيدني ها به شمار مي رود. شما مي توانيد در خريد اينترنتي فرصت اين را داشته باشيد كه با جستجوي كوتاه در وب سايت هاي عرضه كننده اين محصول اطلاعاتي مفيد از فوايد و كيفيت تركيبات اين محصول به دست آورده و قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما را به دست آوريد. كشور ساخت اين محصول ايران بوده كه توسط با بهترين كيفيت زير نظر متخصصين و دستگاه هاي به روز و مدرن به فروش مي رسد. همانطور كه مي دانيد افراد سودجو به دنبال فروش بالا اين محصول را در جنس بي كيفيت نيز عرضه مي كنند كه قيمت اين قهوه تقلبي با جنس اصل آن تفاوت هايي را داشته از اين رو در هنگام خريد محصول از اصل بودن آن اطمينان حاصل كنيد.

خريد قهوه موكا گانودرما
خواص قهوه موكا گانودرما بيز براي چي خوبه؟ قهوه موگا دكتر بيز عوارض داره؟ قهوه فوري موكا گانودرما براي پيسي يا پسوريازيس خوبه؟

قارچ گانودرما يك قارچ سخت پوست است كه روي تنه ي درختان فرسوده در آسيا مي رويد.

همان طور كه از مشخصاتش هم پيدا است خوردن اين قارچ به صورت خام اصلا خوشايند نيست.

كمپاني دكتر بيز براي اولين بار در ايران (و تا به حال تنها در ايران) دست به اقدامي جالب زده و طي اين اقدام گانودرما را با قهوه تركيب و باعث اضافه شدن خواص جديدي به آن شده است.

خواص درماني قهوه گانودرما موكا چيست؟

اما فقط يك مدل قهوه؟ مسلما نه! قهوه گانودرما انواع زيادي دارد مثل لاته، سوپريم،هات چاكلت و… كه ما در اين مطلب قصد معرفي خواص قهوه موكا و ساير ويژگي هاي قهوه موكا به شما را داريم.

قهوه موكا دكتربيز گانودرما بيز
قهوه موكا دكتربيز گانودرما بيز
قهوه گانودرما
گانودرما يك قارچ با ۴۰۰ جز فعال زيستي است كه هر كدام خواص ويژه اي به اين گياه بخشيده اند.

بهترين روش استفاده از قارچ گانودرما استفاده از قهوه آن است.(منبع)

حالا سوال پيش مي آيد كه شركت دكتر بيز كه تنها توليد كننده قهوه گانودرما در ايران است آيا مشتريان را با تنها يك مدل قهوه مثلا اسپرسو تنها مي گذارد و طرفداران باقي انواع قهوه را به حال خود رها مي كند تا از خواص گانودرما بي بهره بمانند؟ مسلما نه! قهوه هاي گانودرما انواع زيادي دارند، مثل ؛

نحوه مصرف قهوه گانودرما
نحوه مصرف قهوه گانودرما را ما در يك ويديو زيبا تهيه كرديم كه ميتوانيد مشاهده كنيد

 

قهوه ي موكا
قهوه موكا بيز نوع شكلاتي كافه لاته است. قهوه موكا مانند قهوه لاته از تركيب شير و اسپرسو به دست مي آيد اما شكلات شيرين نيز به آن اضافه مي شود (غالبا به شكل پودر كاكائو )؛ موكا قهوه همچنين مي تواند با شير كاكائو يا شكلات تلخ نيز سرو شود.

قهوه گانودرما موكا دكتر بيز
قهوه موكا گانودرما چيست؟

حالا كه از گانودرما و از خصوصيات قهوه موكا گفتيم چرا يك تركيب جديد نسازيم و به سوال «گانودرما موكا چيست» پاسخ ندهيم؟

اين شما و اين كافه موكا گانودرما! حالا مي توانيد هم از خواص گانودرما بهره مند شويد و هم راحت و بي دردسر قهوه موكا گانودرما ميل كنيد‌.

گفتيم راحت و بي دردسر! موكا گانودرما درواقع به صورت پودر قهوه فوري موكا دكتر بيز عرضه مي شود و اين يعني ديگر نيازي به آماده كردن اسپرسو، دستگاه قهوه ساز، گرم كردن شير، اضافه كردن كاكائو و… نيست.

تركيبات موكا
قهوه دكتر بيز موكا متشكل است از ؛ پودر قهوه عربيكا، قارچ گانودرما، شكر و كافي ميت.


طريقه مصرف قهوه فوري موكا
روزي يك ساشه از قهوه فوري موكا دكتر بيز را درون يك ليوان آبجوش حل كرده و ميل كنيد.

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز قبل از صبحانه و به صورت ناشتا است.

البته درست است كه بهترين زمان مصرف قهوه فوري موكا قبل از صبحانه است اما زمان مصرف قهوه گانودرما موكا مي تواند هز زمان ديگري هم بسته به سليقه شما باشد اما مسلما قبل از صبحانه جذب بهتري را شاهد خواهيد بود.

 

خواص قهوه موكا محصولات دكتر بيز
همه از خواص قهوه و فوايد آن براي بدن اطلاع دارند. تركيب اين نوشيدني با قارچ گانودرما كه امروزه فوايد بسياري از آن را كشف كرده و طرفداران زيادي پيدا كرده است باعث شده كه قهوه تركيب شده با قارچ گانودرما با استقبال بي شماري روبرو شود. هات چاكلت گانودرما مخصوصا در كافه ها و رستوران‌ها مورد علاقه بسياري از مشتريان قرار مي گيرد.
از مهم ترين خواصي كه براي قهوه موكا دكتر بيز مي توان نام برد در زير اشاره خواهد شد:

محافظت در برابر سرطان
موثر در برابر ديابت نوع ۲
موثر در درمان آسم
تنظيم فشار خون
بهبود عملكرد مغز
بهبود قلب
انرژي بخش و جوانساز
سرشار از انتي اكسيدان
با مصرف مداوم اين محصول مي توانيد از خواص شگفت انگيز اين محصول استفاده كنيد. همچنين ميتوانيد از فوايد آن بهره مند شويد. براي اينكه بتوانيد محصول مرغوب و با كيفيت داشته باشيد از مي توانيد از فروشگاه كالااكسير بصورت اينترنتي خريد كنيد. قهوه موكا معمولا در بسته بندي هاي ۲۰ عددي موجود است. قهوه فوري موكا بصورت آماده مي باشد. مي توانيد به راحتي با داشتن يك فنجان آبجوش يك كافه موكا دلچسب داشته باشيد.

نحوه مصرف قهوه موكا دكتر بيز
براي اينكه قهوه موكا در بدن شما تاثير داشته باشد بايد حداقل دو دوره ازين محصول استفاده كنيد اين نوشيدني مثل يك كورتون طبيعي بوده و مشكلات بدن را ترميم كرده، سپس پوست و مو اعضاي بدن را به سمت جوانسازي و ترميم مي برد. براي اينكه بهترين نتيجه را بگيريد بهتر است يك ساعت بعد از مصرف صبحانه يا دو الي سه ساعت بعد از ناهار بهترين زمان بوده تا روزي پر از انرژي و بهترين عملكرد حافظه را داشته باشيد.

از آنجايي كه كافه موكا طبيعتي معتدل دارد و تقريبا تمامي افراد مي توانند به راحتي از طعم دلنشين آن استفاده كنند. اين قهوه بيشتر براي بيماري هاي پوستي و مو استفاده مي گردد. در كناري براي كساني كه خواهان كاهش وزن بوده، اين قهوه باعث كاهش اشتها شده و مي تواند در اين راه به شما كمك كند. استفاده از قهوه موكا دكتر بيز و يا انواع ديگر قهوه همچون ساي محصولات قهوه گانودرما براي تمامي افراد ۹ سال به بالا هيچ مشكلي ايجاد نكرده اگر شما از كساني هستيد كه حساسيت هاي شديد به مصرف كافئين دارند مي توانند با خيال راحت اين محصول را مصرف كنيد.

فوايد قهوه موكا دكتر بيز چيست؟
قهوه موكا دكتر بيز به قطع يكي از خوش طعم ترين و دلچسب ترين قهوه هايي كه خورديد ميباشد. از قهوه خوش طعم داراي كاكائو ميباشد بنابراين طعم آن بين هات چاكلت و لاته است. تركيب قهوه، كاكائو و گانودرما يك تركيب شگفت انگيز بوده كه براي پيشگيري از ابتلا به انواع سرطان ها يك گزينه مناسب است. در واقع اين خاصيت شگفت انگيز به علت وجود مقادير بسيار زياد آنتي اكسيدان در قهوه موكا دكتر بيز ميباشد. آنتي اكسيدان ها اثرات مخرب راديكال هاي آزاد را از بين برده و از تخريب بافت ها و سلول هاي بدن جلوگيري ميكند. همچنين اگر از ابتلا به ديابت ميترسيد، پيشنهاد ما به شما نوشيدن روزانه قهوه موكا دكتر بيز ميباشد. از ديگر خواص نوشيدن روزانه اين قهوه تعادل فشار خون ميباشد بنابراين از احتمال ابتلا به بياري هاي فشار خون نيز مي كاهد. اين قهوه خوش طعم و با كيفيت در فروشگاه كالا اكسير با قيمت هاي باورنكردني در تعداد مختلف موجود ميباشد.

تاثيرات قهوه فوري كافه موكا همراه با پودر قارچ گانودرما بر سلامتي
قهوه فوري كافه موكا همراه با پودر قارچ گانودرما در عين حفظ طعم قهوه، يك مزه ي شيري و شكلاتي به آن نيز ميدهد. چرا كه اين محصول شركت بيز در تركيب خود علاوه بر دارا بودن پودر قهوه و پودر قارچ گانودرما، داراي شير و پودر كاكائو نيز هست. طعم قهوه فوري كافه موكا همراه با پودر قارچ گانودرما خامه اي بوده و شبيه به نسكافه و كاپوچينو ميباشد. در حال حاضر اين محصول طرفداران بسيار زيادي دارد كه هم از نظر طعم و هم از نظر خواص دارويي و درماني بسيار از اين قهوه راضي هستند. اين قهوه گانودرما داراي آنتي اكسيدان بوده و داراي خواص ضد سرطاني است و از طرفي براي حفظ سلامت پوست نيز امتحان خود را پس داده است. آماده سازي و مصرف قهوه فوري كافه موكا همراه با پودر قارچ گانودرما نيز بسيار ساده است و همانطور كه از اسم اين محصول پيداست فوري آماده ميشود.

 

قهوه گانودرما دكتر بيز
يكي از بهترين و پر طرفدار ترين نوشيدني‌هاي جهان قهوه گانودرما دكتر بيز است. اين نوشيدني فوق العاده خواص اعجاب انگيزي دارد كه باعث شده افراد زيادي تمايل به مصرف آن داشته باشند. از گذشته تاكنون قهوه را به عنوان يك ضد خواب مي‌شناسيم. اما بايد بگوييم كه خواص فوق العاده آن نه تنها باعث بيدار ماندن مي‌شود. بلكه تاثير زيادي در افزايش توجه و تمركز ما دارد.

جالب است بدانيد تركيب قهوه با ماده شگفت انگيز گانودرما خواص درماني آن را چندين برابر مي‌كند. گانودرما يك نوع قارچ خوراكي است با حدود بيش از ۴۰۰ ماده ارزشمند است كه در حدود چهار هزار سال پيش در چين باستان كشف شده.

خواص درماني قارچ گانودرما آنقدر زياد است كه به همين دليل باعث كمياب و ارزشمند بودن قارچ گانودرما شد، كه در چين باستان تنها پادشاهان و مقامات بالا مي‌توانستند از اين قارچ استفاده كنند. با گذشت زمان اين قارچ گران قيمت طرفداران زيادي در كشورهاي توسعه يافته پيدا كرد. و در سال‌هاي اخير در كشور خودمان ايران هم به كشت و توليد مي‌شود.


دانلود فايل PDF
⇐ مواد بيولوژيكي قارچ گانودرما
معرفي انواع قهوه گانودرما
قهوه گانودرما سوپريم قهوه گانودرما موكا قهوه گانودرما لاته
تركيب گانودرما با قهوه خاصيت درماني آن را دو چندان مي كند. در ادامه به معرفي انواع قهوه گانودرما مي‌پردازيم

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز
يكي از بهترين و خوش طعم ترين نوع قهوه گانودرما، قهوه گانودرما موكا مي‌باشد. اين قهوه تركيب فوق العاده اي از قهوه، شير و كاكائو است. به عبارتي ديگر موكا همان قهوه لاته است كه كاكائو به آن اضافه شده است. قهوه موكا گانودرما يكي از بهترين نوشيدني هايي است كه تركيب كاكائو، كافئين و گانودرما را در كنار هم دارد‌.

جالب است بدانيد كه تركيب اين مواد كنار هم باعث بهبود سلامتي، افزايش دقت و توجه، و در كنار آن ميزان هوشياري را به صورت چشمگيري افزايش مي دهد. نكته قابل توجهي كه در ارتباط با مصرف قهوه موكا گانودرما دكتر بيز وجود دارد اين است كه اين قهوه باعث بهبود سلامت پوست مي شود و تا حد زيادي در درمان مشكلات پوستي موثر است.

 

قهوه موكا گانودرما بيز
قهوه به علت داشتن كافئين و مزه و عطر آن يكي از پرمصرفترين نوشيدنيها است.

كافئين در قهوه موكا گانودرما بيز
كافئين كه به طور طبيعي در بيش از ۶۰ نوع گياه از جمله دانه قهوه ، گوارانا ، چاي ، كاكائو و… يافت مي شود و همين كافئين است كه سبب ايجاد طعم تلخي ميگردد.
مصرف همزمان كافئين و قند مي تواند براي حافظه مفيد باشد.

بين مصرف كافئين و بيماري پاركينسون رابطه عكس وجود دارد به عبارت ديگر مصرف كافئين از احتمال بروز بيماري پاركينسون جلوگيري ميكند.
مصرف كافئين اختلالات شناختي در رابطه با افزايش سن و نيز بروز بيماري آلزايمر را كاهش ميدهد.

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز
همچنين بخوانيد تاثيرات قارچ گانودرما بر بيماري اگزما چيست؟

تاثيرات كافئين بر مغز
كافئين با ايجاد تعادل در عملكرد مغز، از نقايص حركتي و نيز زوال عقل پيشگيري ميكند.

كافئين احساس خوب بودن، شادي، هوشياري و اجتماعي بودن را در فرد تقويت ميكند.
بسياري از مطالعات اپيدميولوژيكي كه بر روي انسان ها صورت گرفته است نشان ميدهند كه مصرف منظم و دوز مناسب كافئين، خطر ابتلا به بيماري آلزايمر را به ويژه در سالمندان كاهش ميدهد.

كافئين و آلزايمر
كافئين به عنوان يك تركيب آنتي اكسيدان، ميتواند نقش حفاظتي در برابر استرس اكسيداتيو در بيماري آلزايمر ايفا كند.

قهوه موكا گانودرما بيز
گانودرما لوسيدوم كه به آن قارچ رِيشي قرمز هم ميگويند، طعم آن طعم قهوه را عميق تر كرده و فوايد آن براي سلامت تقويت ميشود.

قارچ گانودرما حاوي تري ترپنوئيدها و پلي ساكاريدهاست.
اين تركيبات آداپتوژن يا سازش زا هستند. قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چين باستان باز ميگردد.

اين محصول به سختي يافت و توليد ميشود. كارشناسان كشاورزي و صنايع غذايي سالهاست كه بر روي اين ماده تحقيق ميكنند و خواص بيشماري در مورد آن يافته اند.

اين قارچ به دليل وجود فراوان عناصر فعال و آنتي اكسيدانها بسيار مفيد ميباشد.
گانودرما لوسيدوم هزاران سال در فرهنگ سنتي آسياي مورد استفاده قرار گرفته و معني نام آن به زبان چيني قدرت معنوي است، اما ژاپني ها به آن رِيشي به معني پادشاه گياهان ميگويند.

 

 

https://aryokala.ir/product/moka-ganoderma-coffee-dr-biz/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

قهوه فوري سوپريم دكتر بيز/09109483228

قهوه فوري سوپريم دكتر بيز
در حال حاضر مغذي ترين نوع قهوه هاي گانودرما، قهوه فوري سوپريم يا كافه سوپريم ميباشد. همانگونه كه از نام اين نوشيدني پيداست، مصرف آن ميتواند باعث افزايش انرژي و همچنين افزايش سوخت و ساز در بدن شود كه كمترين نتيجه ي آن سرحالتر شدن در صبح زود يا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن خواص جينسينگ در كافه سوپريم با قارچ گانودرما باعث افزايش كارآيي خواص گانودرما و ويژگيهاي مضاعف بيشتر در اين محصول شده است.

روش مصرف قهوه فوري سوپريم، به سادگي ريختن پودر در يك فنجان آب جوش مي باشد.

قيمت قهوه فوري سوپريم گانودرما با احتساب تخفيف رسمي شركت به قيمت ۳۹۸ هزار تومان تقديم شما مي شود.

قهوه فوري سوپريم

مصرف قهوه سوپريم گانودرما براي ورزشكاران نيز بسيار ايده آل و مناسب است چرا كه علاوه بر دارا بودن ويتامينها، پروتئين ها و املاح معدني مورد نياز بدن و همچنين تامين انرژي مورد نياز براي آنان ميتواند باعث بهبود فرآيند عضله سازي و چربي سوزي آن هم به صورتي كاملا طبيعي در بدن شود.
همچنين قهوه سوپريم گانودرما با افزايش گردش خون در بدن علاوه بر چربي سوزي با رساندن خون بيشتر به ساير نقاط بدن ميتواند باعث بهبود فرآيند اكسيژن رساني به مغز و ساير اندامها از جمله پوست شود كه نتيجه ي آن افزايش تمركز و احساس خستگي كمتر و در زمان طولاني تري پس از شروع فعاليت بدني خواهد بود.

در واقع هر آنچه كه ما از يك نوشيدني پر خاصيت انتظار داريم را قهوه سوپريم گانودرما در درون خود جاي داده است چه از لحاظ رژيمي و ارزش غذايي، چه از لحاظ ورزشي و چه براي مصرف روزانه ي يك فرد معمولي در طول روز، كافه سوپريم گانودرما بهترين و كاملترين پيشنهاد ميباشد.

قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز
قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز (روي جلد) ۳۹۸ هزار تومان مي باشد. علي رغم اينكه در برخي از سايت هاي بي نام و نشان (كه به صورت مستقل و يا با سايت هاي واسطه اي فعاليت ميكنند)، قيمت قهوه سوپريم گانودرما را زير ۳۰۰ هزار تومان اعلام مي كنند كه البته تقلبي يا دستكاري شده مي باشد به صورتي كه در موارد دستكاري شده تشخيص عملا غير ممكن است؛ ضمنا لازم به دكر است كه قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز از ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ از ۳۴۰ هزار تومان به ۳۹۸ هزار تومان تغيير كرده است.

قهوه فوري سوپريم در ديجي كالا به فروش نمي رسد و سايت گانودرما دات آي آر نمايندگي مستقيم محصولات شركت دكتر بيز را دارا مي باشد و اصالت محصولات خود را تضمين مي نمايد. در اين صفحه ميتوانيد درباره نحوه خريد و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را كسب نماييد: راهنماي جامع خريد قهوه گانودرما

مواد تشكيل دهنده قهوه سوپريم دكتر بيز
مواد اصلي تشكيل دهنده ي قهوه سوپريم گانودرما شامل: گانودرما، قهوه و جينسينگ ميباشد. قرار گرفتن گياه جينسينگ در كنار گانودرما به همراه قهوه علاوه بر اينكه باعث مضاعف شدن خواص اوليه ي گانودرما ميشود، خواص جديد فراواني را نيز به آن اضافه ميكند.

از طرفي قرار گرفتن اين دو گياه پر خاصيت در كنار يكديگر ارزش غذايي قهوه فوري سوپريم را به شدت بالا برده و اين نوشيدني را تبديل به يك منبع بسيار غني از ويتامينها و املاح مورد نياز بدن كرده است.

گياه جيسينگ

خواص جينسينگ
جينسينگ نام گياهي شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشك است كه به دليل خواص فراواني كه دارد از ساليان دور تا كنون از اين گياه استفاده هاي متعددي ميشده است. زادگاه اصلي اين گياه مناطق شرقي آسيا و شمال آمريكا ميباشد. خوب است بدانيم كه مهمترين قسمت گياه جينسينگ ريشه ي آن است كه فوايد دارويي بيشمار دارد كه از مهمترين خواص جينسينگ ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

بهبود عملكرد حافظه
كاهش استرس
آرام بخشي
بهبود اختلالات جنسي
درمان ناتواني، سستي و ساير علائم ناشي از فرسودگي و افزايش سن
كاهش سطح قند خون و كلسترول
افزايش طول عمر
قهوه فوري سوپريم دكتر بيز

ساير خواص قهوه فوري سوپريم دكتر بيز
بخش بزرگي از خواص كافه سوپريم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما مي باشد. كه از طريق صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. برخي از مهمترين خواص جانبي قهوه سوپريم گانودرما به شرح زير است:

عضله ساز
چربي سوز
اسپرم ساز و افزايش تحرك اسپرم (براي ناباروري مردان)
افزايش قدرت جسمي (مناسب براي ورزشكاران)
مناسب براي بيماري ام اس و پاركينسون
مناسب جهت بيماريهاي ريوي مثل آسم، برونشيت و تنگي نفس
و …
منع مصرف قهوه سوپريم
به صورت كلي مصرف قهوه فوري سوپريم براي افرادي كه فشار خون بالا دارند و يا افراد با اختلالات قلبي عروقي توصيه نميشود و اين افراد به جاي قهوه سوپريم مي توانند از دو طعم ديگر قهوه گانودرما استفاده نمايند. به دليل افزايش جريان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپريم، مصرف آن براي كساني كه انواع مختلف مشكلات قلبي عروقي از جمله گرفتگي عروق، نارسايي قلبي، فشار خون بالا و … را دارند به هيچ وجه توصيه نميشود و ممنوعيت دارد.

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آي آر
سايت تخصصي Ganuderma.ir به عنوان اولين و معتبرترين سايت تخصصي گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ايران شناخته ميشود كه با فراگيري جديدترين علوم حوزه ي گانوتراپي (گانودرماني) و دارا بودن تيم مشاوره و پشتيباني مجرب اقدام به توزيع هر چه مطلوبتر و حرفه اي تر فرآورده هاي گانودرما آن هم به شكلي كاملا مستقيم و بدون واسطه مي نمايد. ضمنا سايت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمين مي نمايد.

همه ي شما عزيزان از اين پس ميتوانيد با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتريان ما با نام “گانو اكانت” شده و علاوه بر دريافت امتيازات و خدمات مخصوص اعضاي باشگاه به بهترين نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتي را به خود و عزيزانتان هديه دهيد.

 

 

https://aryokala.ir/product/ganoderma-supreme-coffee-dr-biz/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]