خريد گن ساعت شني كلمبيايي آنچري 9 فنر و 6 قزن شكمي/09109483228

گن ساعت شني شكمي 9 فنره و 6 رديف قزن

 

تا الان ديگه متوجه شديد كه يكي از بهترين مدلهاي گن ساعت شني كلمبيا كه واقعا بي نظير است گن ساعت شني 6 قزن شكمي 9 فنر است.چرا كه تعداد قزن بيشتر براي كاهش سايز بيشتر خيلي موثر است.

 

گن ساعت شني 9 فنره شكمي 6 قزن در سايت آريوكالا با تضمين جنس و كيفيت تقديم شما ميشود

 

 

خريد گن ساعت شني كلمبيايي آنچري 9 فنر و 6 قزن شكمي از فروشگاه معتبر

براي ثبت سفارش گن ساعت شني شكمي 9 فنر 6 قزنه از سايت آريوكالا و دريافت مشاوره ي رايگان با شماره 09109483228 تماس بگيريد.

 

خريد اينترنتي گن ساعت شني شكمي 9 فنر 6 قزن شايد براي شما كمي سخت و دشوار باشد ولي اگه بتوانيد قبلش يك مشاوره ي تخصصي بگيرين قدرت انتخاب براي شما كاملا آسان ميشود.

 

 

گن ساعت شني تاپي 3 قزن

 

 

خريد حضوري گن ساعت شني شكمي 9 فنر ،6 قزن

 

اگه فقط دنباله خريد حضوري هستين و خيالتون از بابت خريد اينترنتي راحت نيست ميتونين گن لاغري ساعت شني با 6 قزن و 9 فنر شكمي را با حضور در آدرس درج شده تهيه بفرماييد.هرچند كه خريد گن ساعت شني شكمي 9 فنر 6 قزنه به صورت اينترنتي از فروشگاه ما با تعويض سايز و مدل همراه است . چنان چه اگر سايز گن مورد نظر براي شما مناسب نبود ميتونين اقدام به تعويض سايز بفرماييد.

 

 

 

قيمت گن ساعت شني شكمي 9 فنر 6 رديف قزن

 

گن ساعت شني شكمي 9 فنر 6 قزن كلمبيايي موجود در ايران با قيمت هاي مختلفي و البته بسيار گرون به فروش كيرسد ،زيرا كه يه محصول وارداتي ميباشد و صد در صد اورجينال. اما خريد گن شكمي 9 فنر،6 قزن با بهترين قيمت در اين فروشگاه به فروش ميرسد ،دليل آن هم اين است فروشگاه آريوكالا پخش كننده اصلي گن ساعت شني 6 قزن و 9 فنر مدل شكمي در ايران ميباشد.

 

 

gene saat sheni 9 min

 

 

نحوه خريد گن ساعت شني شكمي6 قزن 9 فنر از سايت

شما ميتونيد به طور مستقيم با زدن بر روي دكمه ي خريد اينترنتي كه در سايت وجود دارد گن لاغري ساعت شني كمري 9 فنر 6 قزن را با انتخاب سايز و رنگ براي خودتون تهيه كنيد و يا اينكه ميتونيد با شماره ي 09109483228 تماس بگيريد. و گن ساعت شني 9 فنره مدل شكمي 6 قزنه را بعد از يه مشاوره رايگان و تخصصي براي خود تهيه بفرمايدد.

 

 

خريد ارزان گن شكمي ساعت شني 9 فنره 6 قزنه

اگه دنبال اين هستين كه گني كه تهيه ميكنين هم اورجينال باشه و هم از نظر قيمت براي شما زياد سنگين نباشد بهترين انتخاب شما فروشگاه اينترنتي آريوكالا است.

 

در اينجا ما گن لاغري ساعت شني شكمي 9 فنر 6 قزنه را با نازل ترين قيمت يعني نزديك به قيمت عمده فروشيمون به شما تحويل ميدهيم.

 

همان طور كه ميدانيد ما فروش عمده گن هاي ساعت شني اورجينال را به تمام نقاط ايران انجام ميدهيم.

 

 

 

فروش گن ساعت شني عمده

 

 

آشنايي بيشتر با مدل هاي گن ساعت شني آنچري

 

خريد اينترنتي گن ساعت شني كمري 9 فنر 6 قزن در دو رنگ كرم و مشكي صورت ميگيرد. بعد از تعيين سايز توسط جدول سايز بندي و يا مشاورين مجرب ما با خيال راحت اقدام به خريد گن ساعت شني شكمي 9فنر كلمبيايي 6 قزنه بفرماييد.

 

 

تاثير بستن گن ساعت شني شكمي 9 فنره كلمبيايي 6 قزن برروي كاهش سايز

به محض پوشيدن و بستن گن ساعت شني كمري 9 فنر 6 قزن آنچري 2 الي 3 سايز واقعي از سايز شما كم ميشود و اگه در طول روز تا 8 الي 10 ساعت گن ساعت شني شكمي اصل 9 فنر 6 قزن را استفاده كنيد بعد از مدت كوتاهي فرم واقعي ساعت شني ميگيره بدنتون.

 

 

 

gen omdeh 8 min

 

 

 

استفاده از گن ساعت شني 9 فنره 6 قزن مدل شكمي آنچري بعد از عمل پيكر تراشي

 

اگه كلي هزينه كرديد وعمل هاي ابدو (پيكرتراشي )انجام داديد و بعد از تحمل درد بسيار ناشي ازعمل در مرحله ي بعدي حتما خريد گن ساعت شني 9 فنر شكمي برند آنچري بايد در اوليت براي شما قرا بگيرد.

 

گن ساعت شني ۶ قزنه و 9 فنر شكمي فرم بعد از عمل را براي شما ثابت نگه ميداره و ميشه گفت اون همه سختي و هزينه به باد نميره.

 

از معروف ترين و محبوب ترين مدل گن هاي ساعت شني كلمبيايي ميتوان به گن ساعت شني 9 فنر 6 قزنه مدل كمري كه دلبري ميكنه اشاره كرد.واقعا فوق العاده به نظرميرسد

 

 

 

براي داشتن شكمي صاف و لاغرتر، برخي از افراد رژيم لاغري را انتخاب مي كنند، اما برخي ديگر ترجيح مي دهند از كمربند لاغري استفاده كنند. البته براي به دست آوردن نتايج قطعي و سريع، استفاده از كمربند لاغري بايد علاوه بر رژيم غذايي سالم، متنوع و متعادل و به موازات انجام يك فعاليت ورزشي باشد. كمربند لاغري علاوه بر تقويت عضلات، براي سوزاندن كالري نيز عالي است.

اما انواع كمربندهاي لاغري چيست؟ مزايا و معايب اين تجهيزات چيست؟ چگونه از آن استفاده كنيم؟ آيا نتايج به سرعت قابل مشاهده است؟ بهترين كمربندهاي كاهش وزن كدامند؟ تمام پاسخ اين سوالات در اين مقاله آمده است!

 

 

 

gene saat sheni 11 min

 

 

كمربند لاغري:
كمربند لاغري كمربندي است كه با واركو به دور كمر در ناحيه شكم بسته مي شود. موتورهاي كوچك و عناصر گرمايشي را مي توان روي اين تسمه نصب كرد كه در تماس با پوست، لرزش ناكافي را براي كار طبيعي ماهيچه ها ارسال مي كند. برخي از كمربندهاي عرق به دفع آب اضافي از بدن كمك مي كنند كه به آنها كمربند عرق مي گويند. به لطف يك كمربند لاغري مي توانيد از آن براي حذف چربي اضافي از نواحي مختلف بدن استفاده كنيد: شكم، ران، باسن، باسن و پشت. با كمربند لاغري مي توان چربي ها را از بين برد و ماهيچه ها را تقويت كرد.
كمربند لاغري براي چه كساني مناسب است؟
كمربندهاي لاغري هم براي خانم ها و هم براي آقايان در نظر گرفته شده است. اكثر مدل ها يونيسكس هستند و براي مردان و زنان مناسب هستند. از سوي ديگر، هنگام خريد، ويژگي هاي مدل انتخابي را به دقت بررسي كنيد، زيرا برخي از اشكال كمربندها با مورفولوژي زنان و مردان سازگار هستند.
بنابراين، كمربندهاي كاهش وزن، تيم هايي هستند كه به همه افرادي اختصاص داده شده اند كه مي خواهند به كاهش وزن كمك كنند و زمان زيادي براي ورزش منظم ندارند.

 

 

 

خريد گن ساعت شني كلمبيايي آنچري 9 فنر و 6 قزن شكمي


برچسب‌ها: ،

بازدید:

گانودرما هات چاكلت چيست/09109483228

هات چاكلت گانودرما براي چي خوبه

يكي از منحصربفردترين و شگفت انگيزترين محصولات فروشگاه لاغري دمنوش، شكلات داغ قارچ گانودرما است كه با تركيبات و خواص بي نظير خود توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب كند. در نظر داشته باشيد كه اين محصول علاوه بر لاغري در درمان بيماري هاي كبد و سرطان نيز موثر است و مي توانيد به راحتي اين محصول را از فروشگاه اينترنتي ما خريداري كنيد.

 

Ganoderma Hot Chocolate2
Ganoderma Hot Chocolate2

شكلات با قارچ گانودرما
كاهش وزن و تناسب اندام آرزوي بسياري از افراد به خصوص خانم ها است. امروزه انواع *** هاي لاغري براي افراد لاغري توسط شركت هاي داخلي و خارجي توليد و طراحي شده است و هر يك از اين شركت ها با استفاده از بهترين محصولات سعي در جلب رضايت و علاقه مصرف كنندگان دارند و در اين زمينه به عنوان خوب برند معروف. يكي از بهترين و بي نظيرترين محصولات لاغري دمنوش، شكلات داغ قارچ گانودرما است. اين محصول با ويژگي ها و ويژگي هاي منحصر به فرد خود توانسته در سال هاي اخير نظر بسياري از مصرف كنندگان را به خود جلب كند. اين نوشيدني يكي از منحصربفردترين و بهترين نوشيدني هاي لاغري محسوب مي شود و از تركيبات غني تهيه شده است كه در قسمت هاي بعدي بيشتر توضيح خواهيم داد.

 

Ganoderma Hot Chocolate7

گانودرما هات چاكلت چيست
هات چاكلت گانودرما بيز حاوي شكلات بسيار لذيذ و معطري است و مصرف كنندگان مي توانند علاوه بر رسيدن به وزن ايده آل با مصرف اين نوشيدني، از عطر باورنكردني آن براي آرامش و آرامش لذت ببرند. اگر شما هم به دنبال اندامي بسيار جذاب و منحصر به فرد هستيد، مي توانيد با خريد هات چاكلت گانودرما به اين آرزوي خود جامه عمل بپوشانيد. در ادامه مقاله سعي داريم در مورد هات چاكلت دكتر بيز، قيمت هات چاكلت گانودرما و خواص هات چاكلت گانودرما اطلاعاتي را در اختيار شما قرار دهيم.

 

Ganoderma Hot Chocolate9
Ganoderma Hot Chocolate9

خواص شكلات گانودرما
همانطور كه در قسمت قبل ذكر شد، قهوه گانودرما هات چاكلت داراي خواص بي نظير و شگفت انگيزي است كه مصرف كنندگان مي توانند با استفاده از اين محصول از خواص زير بهره مند شوند:

رفع كم خوني و مشكلات فقر آهن

كم خوابي و اختلالات خواب را برطرف مي كند

مشكلات كبد چرب

رفع كم كاري تيروئيد

– كاهش اضطراب

رفع افسردگي

– رفع يبوست

ضد سرطان

– آرام بخش

– كاهش وزن

 

 

همانطور كه مي بينيد اين محصول علاوه بر كاهش وزن در درمان بسياري از بيماري ها نيز قابل استفاده است. با توجه به خواص و خواص منحصر به فرد اين محصول، امروزه بسياري از متخصصان تغذيه و بهداشت استفاده منظم از هات چاكلت گانودرما را به بيماران خود توصيه مي كنند. اين محصول ابتدا مورد تاييد سازمان غذا و دارو قرار گرفت و سپس جاي خود را در ويترين چاي لاغري باز كرد. همچنين با توجه به افزايش فروش هات چاكلت گانودرما مي توان نتيجه گرفت كه اين محصول توانسته نظر مصرف كنندگان را به خود جلب كند.

 

Ganoderma Hot Chocolate5
Ganoderma Hot Chocolate5

نحوه مصرف شكلات قارچ گانودرما
خريدار اين محصول مي تواند با توجه به نحوه مصرف درج شده روي بسته بندي اقدام و از اين محصول تخميري استفاده كند. همچنين مي توانيد يك بسته شكلات داغ گانودرما را در يك فنجان آب جوش بريزيد و هم بزنيد و مزه دار كنيد. البته بعضي ها دوست دارند اين نوشيدني را با يخ ميل كنند كه در اين صورت مي توانند بعد از هم زدن چند تكه يخ به ليوان اضافه كنند و از نوشيدني آماده شده لذت ببرند.

 

و در پايان مطلبي كوتاه از سايت من و تو خريد درباره خواص هات چاكلت براي شما آورده ايم:

همانطور كه گفته شد يكي از دلايل مهم براي رونق خريد و فروش هات چاكلت قارچ گانودرما، علي ‌رغم طعم بي نظير اين محصول خواص منحصر به فردش مي باشد به طوري كه اين قهوه بي نظير كه يك نوشيدني خامه ‌اي است فاقد كافئين بوده و حاوي گانودرماي ارگانيك مي باشد. استفاده از هات چاكلت قارچ گانودرما براي تمامي خانم ها و آقاياني كه داراي كيست ها و فيبروم هايي در بدن شان هستند مي تواند مناسب باشد. همچنين هات چاكلت گانودرما در درمان بيماري هاي زنانه نيز تاثير گذار بوده و به خانم هايي كه دچار عفونت و قارچ شده اند پيشنهاد مي شود كه اقدام به خريد هات چاكلت گانودرما كنند. از ديگر خواص اين محصول مي توان به جلوگيري از خونريزي هاي شديد اشاره كرد به طوري كه شما با مصرف هات چاكلت قارچ گانودرما مي‌توانيد علي‌ رغم جلوگيري از خونريزي شديد، خون از دست رفته را نيز به بدن بازگردانيد.

 

 

كدام نوع قهوه گانودرما براي ديابت خوب است

آيا شما هم به دنبال راهنماي استفاده از قهوه گانودرما براي درمان ديابت هستيد؟ آيا مي دانيد بهترين انواع قهوه هاي گانودرما براي ديابت را از كجا بخريد؟ مي توانيد با خيال راحت مطالب اين صفحه را تا انتها مطالعه و مرور كنيد تا با ارزش ترين اطلاعات در اين زمينه به دست آوريد.

 

قارچ گانودرما يكي از گران ترين غذاهاي گياهي موجود در طبيعت است كه امروزه نام اين گياه در فهرست گياهان دارويي به چشم مي خورد. اين قارچ بسيار مغذي و مفيد است كه از قديم الايام باعث استفاده از آن براي درمان بسياري از بيماري ها و تقويت بيماران ضعيف شده است. همچنين بايد به خاطر داشت كه اين گياه در شرايط محيطي و آب و هوايي ايران به راحتي رشد مي كند و امروزه پزشكان ما موفق به تهيه داروهاي زيادي از اين قارچ شده اند

 

 

 

مهم ترين ويژگي هاي قهوه هات چاكلت گانودرما
قهوه هات چاكلت گانودرما حاوي پلي فنول است و از آنجايي كه وظيفه اصلي آن خون رساني به عروق مغز است از لخته شدن خون در مويرگ هاي مغز جلوگيري مي كند و به دليل بهبود عملكرد مغز از سكته مغزي جلوگيري مي كند. . . از طرفي اين نوشيدني گردش خون در رگ هاي بدن را نيز تسريع كرده و آن را تسهيل مي كند و با توجه به تنظيم فشار خون در بدن، با مصرف آن از سكته قلبي و سكته قلبي در امان خواهيد بود. سكته. البته فراموش نكنيد كه مصرف اين نوشيدني براي اين منظور بايد مطابق با دستورات متخصصان و مشاوران باشد، مصرف زياد و يا استفاده نادرست از آن نه تنها مي تواند نتيجه معكوس داشته باشد، بلكه باعث ايجاد عوارض جبران ناپذيري نيز مي شود.

 

گانودرما هات چاكلت چيست


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري/09109483228

 

بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما

اگر مي خواهيد بدانيد بهترين زمان مصرف قهوه دكتر بيس گانودرما چه زماني است و چگونه از آن براي درمان مشكلات مختلف بدن استفاده كنيد؟ در اين مطلب به نكات جالبي در مورد استفاده صحيح و اوليه از اين محصول اشاره كرده ايم. در ادامه با كلامال همراه باشيد.

قهوه گانودرما يكي از جديدترين و جديدترين محصولات مورد استفاده در طب سنتي ايران است. اما اين محصول كه حاوي عصاره قارچ گانودرما مي باشد، سال هاست كه در طب سنتي شرقي مورد استفاده قرار مي گيرد و خواص بي نظيري براي بدن دارد، بنابراين افرادي كه قصد درمان مشكلات بدن خود را با قهوه گانودرما دارند، اين سوال مطرح مي شود كه بهترين زمان چه زماني است؟ قهوه گانودرما دكتر بيز بنوشيد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز

 

 

Ganoderma Coffee1

 

 

بي نظيري كه دارد مي تواند در درمان بيماري هايي مانند:

فوا گراس

چربي خون

كلسترول خون

قند خون

فشار شرياني

ايمني را تقويت مي كند

درمان ريزش مو

موثر در كاهش وزن و لاغري

تنظيم هورمون هاي بدن

درمان ناباروري در مردان و زنان

و بسياري موارد مفيد ديگر.

 

اما نحوه صحيح استفاده از اين محصول و زمان استفاده از آن مي تواند عامل اصلي افزايش بهره وري از خواص آن براي بدن باشد. بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما زماني است كه با معده خالي هستيد. در شروع دوره هاي نوشيدن قهوه گانودرما بايد به مدت 10 روز يك ساشه از اين محصول را مصرف كنيد و به تدريج اجازه دهيد بدن به آن عادت كند.

 

Ganoderma latte coffee5
Ganoderma latte coffee5

 

بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما براي لاغري

سپس مي توانيد دو بار در روز از اين قهوه استفاده كنيد و همانطور كه گفتيم مي توانيد اولين وعده ناشتا و وعده دوم را بين ساعت 16 تا 18 ميل كنيد و دليل آن هم اين است كه انواع قهوه باعث بي خوابي در بدن مي شود. كافه گانودرما در آخرين ساعات روز. اين به اين دليل است كه مي تواند باعث بي خوابي در بدن شما شود

همانطور كه مشاهده مي كنيد زمان نوشيدن قهوه دكتر بيس گانودرما بسيار مهم است زيرا در صورت مصرف نادرست محصول، اثربخشي و كارايي لازم و كافي براي درمان مشكلات سازمان را ندارد.
استفاده از اين محصول مي تواند خواص بدني منحصر به فرد و منحصر به فردي داشته باشد كه مي تواند سلامت كلي بدن شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. قهوه گانودرما مي تواند به طور قابل توجهي ايمني بدن را افزايش دهد و بدن شما را در برابر عوامل بيماري زا و ويروس هاي مختلف مقاوم كند.

 

Ganoderma Hot Chocolate10
Ganoderma Hot Chocolate10

 

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري

در مورد مصرف قهوه گانودرما و هر محصول ديگري بايد بدانيد كه در صورت استفاده بي رويه از اين محصولات ممكن است عوارضي براي شما به همراه داشته باشد. با توجه به اينكه قهوه يك نوشيدني كافئين دار است مي تواند باعث بي خوابي و بي خوابي شود.
وجود جينسينگ در قهوه فوري دكتر بيس گانودرما به طور چشمگيري انرژي بدن شما را افزايش مي دهد و همچنين به عنوان يك تقويت كننده و محرك مغز عمل مي كند.

بنابراين لازم است در مورد استفاده از آن در ساعات پاياني روز و در صورت سوء استفاده دقيق فكر كنيد تا بتوانيد تا حد امكان از اين محصول بهره مند شويد. همانطور كه گفتيم قهوه گانودرما را مي توان روزي يك ساشه با معده خالي مصرف كرد و اگر مي خواهيد از خواص آن براي ارگانيسم بيشتر بهره ببريد روزي دو تا سه ساشه كافي است و مي توانيد دومين ساشه را مصرف كنيد. قهوه را در اوايل بعدازظهر براي كاهش اثرات آن در هنگام خواب استفاده كنيد و مي توانيد از خواب راحت لذت ببريد.

 

 

Side effects of mocha coffee2
Side effects of mocha coffee2

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما

يكي از مهمترين سوالات مصرف كنندگان اين است كه چه مقدار قهوه گانودرما در روز مصرف كنيم؟ همانطور كه قبلا گفتيم يك ساشه از اين محصول براي 10 روز اول كافي است. اما در دهه دوم مي توانيد روزانه دو سال از اين محصول را مصرف كنيد. به خاطر داشته باشيد كه يك دوز از قهوه گانودرما را نبايد هدر داد. اگر اين محصول را به صورت تصادفي مصرف كنيد، قطعاً از عوارض قهوه رنج خواهيد برد

 

استفاده بيش از حد از محصولات كافئين دار مي تواند باعث بي قراري، عصبانيت و بي قراري شود. همچنين به خاطر داشته باشيد كه به دليل متعادل بودن قهوه گانودرما دليلي بر مصرف زياد آن نيست. از طرف ديگر، قهوه گانودرما با نرخ سه تا پنج بسته در روز مجاز است و به ياد داشته باشيد كه تنها دو كيسه در روز براي استفاده از تمام خواص آن كافي است.

 

New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333x300-min
New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333×300-min

 

اين تصور اشتباه است كه مصرف زياد اين محصول در طول روز مي تواند سرعت و قدرت درمان را افزايش دهد. به عنوان مثال، اگر بيش از دوز مجاز از يك خشك كننده استفاده كنيد، باعث تسريع در از بين رفتن عفونت نمي شود. همچنين به دليل خشكي در فضاي معده مي تواند باعث يبوست شود. محصولات حاوي كافئين را نبايد بي رويه مصرف كرد و همانطور كه گفتيم مصرف بيش از حد آنها در طول روز مي تواند عوارضي را به همراه داشته باشد.

 

و در آخر مطلبي كوتاه و مخنصر از سايت فال و خواب براي شما آورده ايم:

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري
قهوه حاوي كافئين است و گانودرما حاوي تركيبات خاصي است كه مي تواند به شما در مقابله با لاغري كمك كند

زيرا گانودرما مي تواند به عنوان سم زدايي بدن عمل كند تا همه سموم بدن را از بين ببرد،

بنابراين هميشه احساس تازه بودن و سرشار از انرژي خواهيد كرد.

چيز ديگري براي شروع روز شما وجود ندارد؛ يك فنجان قهوه گانودرما!

خواص گانودرما در لاغري به واسطه تاثير كاهشي بر ميزان اشتهاي افراد و پيشگيري از ميل به ريزه خواري،

نخستين تاثير مثبت بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام را داشته

و معمولا به صورت افزودني در مواد خوراكي مختلفي در اختيار بازار مصرف قرار داده ميشود.

افزايش متابوليسم و سوخت و ساز سلول هاي ذخيره كننده چربي در نقاط مختلف بدن به ويژه شكم،

ران و باسن از ديگر اسم هاي ايجاد كننده كاهش وزن به واسطه قارچ ‌گانودرما بوده

و يكي از روش هاي لاغري بدون بازگشت و نسبتا دائمي به شمار مي آيد.

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري و چربي سوزي صبح ها بعد از صبحانه و سپس عصر ها بعد از عصرانه ميباشد

 

 

 

ايا قهوه گانودرما براي پيسي مفيد است؟

خواص قهوه گانودرما براي پيسي توسط گروهي از دانشمندان كره اي در يك مطالعه علمي مورد آزمايش قرار گرفت. آنها به اين نتيجه رسيدند كه مواد تشكيل دهنده قارچ گانودرما از تجديد سلول هاي ملانوما پشتيباني مي كند و فعاليت Trizone را كاهش مي دهد.

علت بيماري پيسكا هنوز ناشناخته است، اما دانشمندان مي گويند كه مردم به بيماري پيسكا از يك اختلال رواني يا بيماري خود ايمني مبتلا مي شوند كه در آن بدن آنتي بادي هايي مي سازد كه به ملانوسيت ها (سلول هايي كه رنگدانه ها را مي سازند) حمله مي كنند. يكي از خواص قارچ گانودرما دي پيسي تقويت سيستم ايمني بدن به دليل وجود اسيد گانودرما است.

 

 

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]