بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری/09109483228

 

بهترین زمان خوردن قهوه گانودرما

اگر می خواهید بدانید بهترین زمان مصرف قهوه دکتر بیس گانودرما چه زمانی است و چگونه از آن برای درمان مشکلات مختلف بدن استفاده کنید؟ در این مطلب به نکات جالبی در مورد استفاده صحیح و اولیه از این محصول اشاره کرده ایم. در ادامه با کلامال همراه باشید.

قهوه گانودرما یکی از جدیدترین و جدیدترین محصولات مورد استفاده در طب سنتی ایران است. اما این محصول که حاوی عصاره قارچ گانودرما می باشد، سال هاست که در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گیرد و خواص بی نظیری برای بدن دارد، بنابراین افرادی که قصد درمان مشکلات بدن خود را با قهوه گانودرما دارند، این سوال مطرح می شود که بهترین زمان چه زمانی است؟ قهوه گانودرما دکتر بیز بنوشید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

 

 

Ganoderma Coffee1

 

 

بی نظیری که دارد می تواند در درمان بیماری هایی مانند:

فوا گراس

چربی خون

کلسترول خون

قند خون

فشار شریانی

ایمنی را تقویت می کند

درمان ریزش مو

موثر در کاهش وزن و لاغری

تنظیم هورمون های بدن

درمان ناباروری در مردان و زنان

و بسیاری موارد مفید دیگر.

 

اما نحوه صحیح استفاده از این محصول و زمان استفاده از آن می تواند عامل اصلی افزایش بهره وری از خواص آن برای بدن باشد. بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما زمانی است که با معده خالی هستید. در شروع دوره های نوشیدن قهوه گانودرما باید به مدت 10 روز یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و به تدریج اجازه دهید بدن به آن عادت کند.

 

Ganoderma latte coffee5
Ganoderma latte coffee5

 

بهترین زمان خوردن قهوه گانودرما برای لاغری

سپس می توانید دو بار در روز از این قهوه استفاده کنید و همانطور که گفتیم می توانید اولین وعده ناشتا و وعده دوم را بین ساعت 16 تا 18 میل کنید و دلیل آن هم این است که انواع قهوه باعث بی خوابی در بدن می شود. کافه گانودرما در آخرین ساعات روز. این به این دلیل است که می تواند باعث بی خوابی در بدن شما شود

همانطور که مشاهده می کنید زمان نوشیدن قهوه دکتر بیس گانودرما بسیار مهم است زیرا در صورت مصرف نادرست محصول، اثربخشی و کارایی لازم و کافی برای درمان مشکلات سازمان را ندارد.
استفاده از این محصول می تواند خواص بدنی منحصر به فرد و منحصر به فردی داشته باشد که می تواند سلامت کلی بدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. قهوه گانودرما می تواند به طور قابل توجهی ایمنی بدن را افزایش دهد و بدن شما را در برابر عوامل بیماری زا و ویروس های مختلف مقاوم کند.

 

Ganoderma Hot Chocolate10
Ganoderma Hot Chocolate10

 

 

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری

در مورد مصرف قهوه گانودرما و هر محصول دیگری باید بدانید که در صورت استفاده بی رویه از این محصولات ممکن است عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است می تواند باعث بی خوابی و بی خوابی شود.
وجود جینسینگ در قهوه فوری دکتر بیس گانودرما به طور چشمگیری انرژی بدن شما را افزایش می دهد و همچنین به عنوان یک تقویت کننده و محرک مغز عمل می کند.

بنابراین لازم است در مورد استفاده از آن در ساعات پایانی روز و در صورت سوء استفاده دقیق فکر کنید تا بتوانید تا حد امکان از این محصول بهره مند شوید. همانطور که گفتیم قهوه گانودرما را می توان روزی یک ساشه با معده خالی مصرف کرد و اگر می خواهید از خواص آن برای ارگانیسم بیشتر بهره ببرید روزی دو تا سه ساشه کافی است و می توانید دومین ساشه را مصرف کنید. قهوه را در اوایل بعدازظهر برای کاهش اثرات آن در هنگام خواب استفاده کنید و می توانید از خواب راحت لذت ببرید.

 

 

Side effects of mocha coffee2
Side effects of mocha coffee2

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما

یکی از مهمترین سوالات مصرف کنندگان این است که چه مقدار قهوه گانودرما در روز مصرف کنیم؟ همانطور که قبلا گفتیم یک ساشه از این محصول برای 10 روز اول کافی است. اما در دهه دوم می توانید روزانه دو سال از این محصول را مصرف کنید. به خاطر داشته باشید که یک دوز از قهوه گانودرما را نباید هدر داد. اگر این محصول را به صورت تصادفی مصرف کنید، قطعاً از عوارض قهوه رنج خواهید برد

 

استفاده بیش از حد از محصولات کافئین دار می تواند باعث بی قراری، عصبانیت و بی قراری شود. همچنین به خاطر داشته باشید که به دلیل متعادل بودن قهوه گانودرما دلیلی بر مصرف زیاد آن نیست. از طرف دیگر، قهوه گانودرما با نرخ سه تا پنج بسته در روز مجاز است و به یاد داشته باشید که تنها دو کیسه در روز برای استفاده از تمام خواص آن کافی است.

 

New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333x300-min
New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333×300-min

 

این تصور اشتباه است که مصرف زیاد این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر بیش از دوز مجاز از یک خشک کننده استفاده کنید، باعث تسریع در از بین رفتن عفونت نمی شود. همچنین به دلیل خشکی در فضای معده می تواند باعث یبوست شود. محصولات حاوی کافئین را نباید بی رویه مصرف کرد و همانطور که گفتیم مصرف بیش از حد آنها در طول روز می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.

 

و در آخر مطلبی کوتاه و مخنصر از سایت فال و خواب برای شما آورده ایم:

 

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری
قهوه حاوی کافئین است و گانودرما حاوی ترکیبات خاصی است که می تواند به شما در مقابله با لاغری کمک کند

زیرا گانودرما می تواند به عنوان سم زدایی بدن عمل کند تا همه سموم بدن را از بین ببرد،

بنابراین همیشه احساس تازه بودن و سرشار از انرژی خواهید کرد.

چیز دیگری برای شروع روز شما وجود ندارد؛ یک فنجان قهوه گانودرما!

خواص گانودرما در لاغری به واسطه تاثیر کاهشی بر میزان اشتهای افراد و پیشگیری از میل به ریزه خواری،

نخستین تاثیر مثبت بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام را داشته

و معمولا به صورت افزودنی در مواد خوراکی مختلفی در اختیار بازار مصرف قرار داده میشود.

افزایش متابولیسم و سوخت و ساز سلول های ذخیره کننده چربی در نقاط مختلف بدن به ویژه شکم،

ران و باسن از دیگر اسم های ایجاد کننده کاهش وزن به واسطه قارچ ‌گانودرما بوده

و یکی از روش های لاغری بدون بازگشت و نسبتا دائمی به شمار می آید.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و چربی سوزی صبح ها بعد از صبحانه و سپس عصر ها بعد از عصرانه میباشد

 

 

 

ایا قهوه گانودرما برای پیسی مفید است؟

خواص قهوه گانودرما برای پیسی توسط گروهی از دانشمندان کره ای در یک مطالعه علمی مورد آزمایش قرار گرفت. آنها به این نتیجه رسیدند که مواد تشکیل دهنده قارچ گانودرما از تجدید سلول های ملانوما پشتیبانی می کند و فعالیت Trizone را کاهش می دهد.

علت بیماری پیسکا هنوز ناشناخته است، اما دانشمندان می گویند که مردم به بیماری پیسکا از یک اختلال روانی یا بیماری خود ایمنی مبتلا می شوند که در آن بدن آنتی بادی هایی می سازد که به ملانوسیت ها (سلول هایی که رنگدانه ها را می سازند) حمله می کنند. یکی از خواص قارچ گانودرما دی پیسی تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل وجود اسید گانودرما است.

 

 

 

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]