قهوه موکا گانودرما دکتر بیز/09109483228

در قهوه فوری موکا از عصاره قارچ گانودرما استفاده شده و با توجه به ترکیبات موجود در قهوه موکا بیز این محصول را برای افرادی که دارای دیابت هستند به شدت پیشنهاد میکنیم چرا 90 درصد از مشتریان کالایاب از استفاده این محصول توانسته اند دیابت خود را درمان کنند. قهوه موکا دکتر بیز در شرکت بازاریابان ایران زمین با نام تجاری بیز تولید و توزیع می شود و کالایاب یکی از فروشندگان این محصول با قیمت بسیار معقول در بازار است.

فروشگاه کالایاب قهوه فوری موکا را گارانتی اصالت کالا می کند و به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که قهوه گانودرما موکا اصل را بدست شما خواهیم رساند.

کالایاب دارای نماد اعتماد بوده و با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد می توانید نام و مشخصات صاحب امتیاز فروشگاه را مشاهده نمایید و در ضمن در پایین همین صفحه می توانید آدرس کامل و شماره های تماس ما را مشاده کنید و با ما در تماس باشید.

قیمت قهوه فوری موکا بسیار مناسب و ارزان می باشد افراد میتوانند با ورود به وب سایت ما قیمت قهوه فوری موکا گانودرما در نرخ پایین تهیه کنند.

عوامل موثر در قیمت قهوه فوری موکا
این محصول از جمله بهترین انواع قهوه در سال های اخیر بوده و با توجه به فواید بسیار فروش مناسبی را دارد قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز با توجه به کیفیت تولید و بسته بندی آن مشخص می شود که افراد میتوانند به صورت اینترنتی و آنلاین اطلاعاتی دقیق از قیمت قهوه گانودرما موکا به دست آورند. کشور سازنده قهوه فوری موکا دکتر بیز ایران بوده و دارای فواید افزایش تمرکز، تنظیم فشار خون و ضد بیماری های ایدز و سرطان می باشد.

معرفی قهوه فوری موکا
قهوه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته میشود از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع قهوه هایی می باشد که در سال های اخیر توانسته است در اولویت انتخاب های بسیاری از مخاطبان و کاربران قرار گرفته است. پایه این قهوه از شیر داغ و اسپرسو می باشد که پودر کاکائو نیز به آن افزوده می شود البته این قهوه در انواع ترکیبات و طعم های مختلفی تولید و عرضه می گردد که مخاطبان میتوانند با توجه به سلیقه و پسند خود مناسب ترین نوع و طعم قهوه گانودرما موکا را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعی قارچ بوده که با داشتن ترکیبات معجزه انگیز خود امروزه در کانون توجه واقع شده و در کشورمان و خاورمیانه برای اولین بار این قارچ به وسیله فراوری شده با قهوه زیر نظر دکتر بیز تهیه و تولید شده است. قهوه گانودرما موکا با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و دو استاندارد بین المللی تنها محصول گانودرمای دارای مجوز در کشورمان می باشد که فروش بسیار مناسبی را دارد در ادامه صحبت هایی در خصوص فواید مزیت و قیمت قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز خواهیم داشت.

 

قهوه فوری موکا دکتر بیز

قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما
گانودرما کافه موکا نوع شکلاتی کافه لاته بوده و از خوش طعم ترین و بی نظیرترین انواع قهوه در میان افراد جوامع مختلف می باشد. نوشیدن این قهوه میتواند در کنار داشتن طعمی لذیذ، نیروی قابل توجهی را به فرد منتقل کرده و سبب شادابی و احساس آرامش در وی شود. قهوه موکا با قارچ گانودرما علاوه بر طعم شکلاتی نفیس می تواند به عنوان آرامبخش برای درمان و رفع سر درد مفید واقع شود. قهوه گانودرما کافه موکا به عنوان تنظیم کننده طبیعی دیابت کلسترول فشار خون را عمل کرده و قابلیت ترمیم پوست و مو اعضای بدن را دارا می باشد. در حالت کلی می توان گفت قهوه گانودرما مدل موکا دارای خاصیت درمانی و فواید بسیار زیادی می باشد که با توجه به تمامی فواید و خواص آن قیمت این محصول گانودرما در مقایسه با بسیاری از انواع قهوه ها گران تر می باشد البته این به معنای بالا بودن هزینه خرید قهوه موکا گانودرما بیز نبوده و افراد میتوانند با داشتن مقدار بودجه ای مناسب به خرید این محصول بی نظیر بپردازند. در بخش بعدی در خصوص قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز صحبت هایی خواهیم داشت لطفا با ما همراه باشید.

 

قیمت گانودرما موکا بیز

 

قیمت قهوه فوری موکا گانودرما
قیمت قهوه موکا گانودرما از جمله موضوعاتی می باشد که در خرید این محصول برای تمامی خریداران و مخاطبان جای سوال می باشد که در این خصوص می توان گفت قیمت گانودرما موکا بیز با توجه به عوامل متعددی متخص و عرضه می شود همچنین فروشندگان این محصول برای کسب سود بسیار میتوانند قیمت قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز در نرخ بسیار بالایی عرضه کنند. در حالی که وب سایت ما تنها با هدف کسب رضایت مشتریان و مخاطبان خود سعی بر آن دارند بهترین کیفیت قهوه گانودرما موکا را با قیمت مناسب و معقول به فروش برسانند. از این رو پیشنهاد می کنیم خریداران میتوانند برای قیمت قهوه گانودرما موکا ارزان به فروشگاه ما مراجعه کنند و این محصول را با بهره مندی از فواید و خواص بی نظیر در قیمت بسیار پایین تر از دیگر فروشگاه ها خریداری نمایند.

 

عوامل موثر در قیمت قهوه قهوه فوری موکا گانودرما
همانطور که در بخش قبلی ذکر شد قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز با قارچ گانودرما به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل تاثیرگذار در قیمت قهوه موکا گانودرما می توان به کیفیت مواد و ترکیبات استفاده شده در ساخت و تولید آن، کشور سازنده، فواید و خاصیت های درمانی، مقدار بسته بندی قهوه و غیره اشاره نمود. در حالت کلی قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در مقایسه با محصولات مشابه از نرخ مناسبی بهره مند می باشد البته در مقایسه با برخی دیگر انواع قهوه نیز از قیمت بالایی برخوردار است؛ اما می توان گفت هرگونه نرخ و قیمتی که برای این محصول ارائه می شود ارزش خرید و مصرف آن را داراست. مخاطبان و کاربرانی که قصد تهیه و مصرف این محصول را دارند می توانند ابتدا اطلاعاتی از تمامی فواید این محصول را به دست آورند در این صورت قیمت قهوه فوری موکا گانودرما ارائه شده بر این محصول را رقمی ناچیز خواهند شمرد.

 

خرید قیمت گانودرما موکا بیز

خرید و قیمت قهوه فوری موکا گانودرما بیز
برای اطلاع از خرید قیمت گانودرما موکا بیز میتوانید به صورتی اینترنتی و آنلاین از وب سایت کالایاب اقدام کنید این محصول یکی از بی نظیرترین و بهترین محصولات تولیدی دکتر بیز بوده و با داشتن فروش بسیار بالا از محبوب ترین نوشیدنی ها به شمار می رود. شما می توانید در خرید اینترنتی فرصت این را داشته باشید که با جستجوی کوتاه در وب سایت های عرضه کننده این محصول اطلاعاتی مفید از فواید و کیفیت ترکیبات این محصول به دست آورده و قیمت قهوه موکا با قارچ گانودرما را به دست آورید. کشور ساخت این محصول ایران بوده که توسط با بهترین کیفیت زیر نظر متخصصین و دستگاه های به روز و مدرن به فروش می رسد. همانطور که می دانید افراد سودجو به دنبال فروش بالا این محصول را در جنس بی کیفیت نیز عرضه می کنند که قیمت این قهوه تقلبی با جنس اصل آن تفاوت هایی را داشته از این رو در هنگام خرید محصول از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

خرید قهوه موکا گانودرما
خواص قهوه موکا گانودرما بیز برای چی خوبه؟ قهوه موگا دکتر بیز عوارض داره؟ قهوه فوری موکا گانودرما برای پیسی یا پسوریازیس خوبه؟

قارچ گانودرما یک قارچ سخت پوست است که روی تنه ی درختان فرسوده در آسیا می روید.

همان طور که از مشخصاتش هم پیدا است خوردن این قارچ به صورت خام اصلا خوشایند نیست.

کمپانی دکتر بیز برای اولین بار در ایران (و تا به حال تنها در ایران) دست به اقدامی جالب زده و طی این اقدام گانودرما را با قهوه ترکیب و باعث اضافه شدن خواص جدیدی به آن شده است.

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا چیست؟

اما فقط یک مدل قهوه؟ مسلما نه! قهوه گانودرما انواع زیادی دارد مثل لاته، سوپریم،هات چاکلت و… که ما در این مطلب قصد معرفی خواص قهوه موکا و سایر ویژگی های قهوه موکا به شما را داریم.

قهوه موکا دکتربیز گانودرما بیز
قهوه موکا دکتربیز گانودرما بیز
قهوه گانودرما
گانودرما یک قارچ با ۴۰۰ جز فعال زیستی است که هر کدام خواص ویژه ای به این گیاه بخشیده اند.

بهترین روش استفاده از قارچ گانودرما استفاده از قهوه آن است.(منبع)

حالا سوال پیش می آید که شرکت دکتر بیز که تنها تولید کننده قهوه گانودرما در ایران است آیا مشتریان را با تنها یک مدل قهوه مثلا اسپرسو تنها می گذارد و طرفداران باقی انواع قهوه را به حال خود رها می کند تا از خواص گانودرما بی بهره بمانند؟ مسلما نه! قهوه های گانودرما انواع زیادی دارند، مثل ؛

نحوه مصرف قهوه گانودرما
نحوه مصرف قهوه گانودرما را ما در یک ویدیو زیبا تهیه کردیم که میتوانید مشاهده کنید

 

قهوه ی موکا
قهوه موکا بیز نوع شکلاتی کافه لاته است. قهوه موکا مانند قهوه لاته از ترکیب شیر و اسپرسو به دست می آید اما شکلات شیرین نیز به آن اضافه می شود (غالبا به شکل پودر کاکائو )؛ موکا قهوه همچنین می تواند با شیر کاکائو یا شکلات تلخ نیز سرو شود.

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز
قهوه موکا گانودرما چیست؟

حالا که از گانودرما و از خصوصیات قهوه موکا گفتیم چرا یک ترکیب جدید نسازیم و به سوال «گانودرما موکا چیست» پاسخ ندهیم؟

این شما و این کافه موکا گانودرما! حالا می توانید هم از خواص گانودرما بهره مند شوید و هم راحت و بی دردسر قهوه موکا گانودرما میل کنید‌.

گفتیم راحت و بی دردسر! موکا گانودرما درواقع به صورت پودر قهوه فوری موکا دکتر بیز عرضه می شود و این یعنی دیگر نیازی به آماده کردن اسپرسو، دستگاه قهوه ساز، گرم کردن شیر، اضافه کردن کاکائو و… نیست.

ترکیبات موکا
قهوه دکتر بیز موکا متشکل است از ؛ پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و کافی میت.


طریقه مصرف قهوه فوری موکا
روزی یک ساشه از قهوه فوری موکا دکتر بیز را درون یک لیوان آبجوش حل کرده و میل کنید.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز قبل از صبحانه و به صورت ناشتا است.

البته درست است که بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا قبل از صبحانه است اما زمان مصرف قهوه گانودرما موکا می تواند هز زمان دیگری هم بسته به سلیقه شما باشد اما مسلما قبل از صبحانه جذب بهتری را شاهد خواهید بود.

 

خواص قهوه موکا محصولات دکتر بیز
همه از خواص قهوه و فواید آن برای بدن اطلاع دارند. ترکیب این نوشیدنی با قارچ گانودرما که امروزه فواید بسیاری از آن را کشف کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است باعث شده که قهوه ترکیب شده با قارچ گانودرما با استقبال بی شماری روبرو شود. هات چاکلت گانودرما مخصوصا در کافه ها و رستوران‌ها مورد علاقه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد.
از مهم ترین خواصی که برای قهوه موکا دکتر بیز می توان نام برد در زیر اشاره خواهد شد:

محافظت در برابر سرطان
موثر در برابر دیابت نوع ۲
موثر در درمان آسم
تنظیم فشار خون
بهبود عملکرد مغز
بهبود قلب
انرژی بخش و جوانساز
سرشار از انتی اکسیدان
با مصرف مداوم این محصول می توانید از خواص شگفت انگیز این محصول استفاده کنید. همچنین میتوانید از فواید آن بهره مند شوید. برای اینکه بتوانید محصول مرغوب و با کیفیت داشته باشید از می توانید از فروشگاه کالااکسیر بصورت اینترنتی خرید کنید. قهوه موکا معمولا در بسته بندی های ۲۰ عددی موجود است. قهوه فوری موکا بصورت آماده می باشد. می توانید به راحتی با داشتن یک فنجان آبجوش یک کافه موکا دلچسب داشته باشید.

نحوه مصرف قهوه موکا دکتر بیز
برای اینکه قهوه موکا در بدن شما تاثیر داشته باشد باید حداقل دو دوره ازین محصول استفاده کنید این نوشیدنی مثل یک کورتون طبیعی بوده و مشکلات بدن را ترمیم کرده، سپس پوست و مو اعضای بدن را به سمت جوانسازی و ترمیم می برد. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است یک ساعت بعد از مصرف صبحانه یا دو الی سه ساعت بعد از ناهار بهترین زمان بوده تا روزی پر از انرژی و بهترین عملکرد حافظه را داشته باشید.

از آنجایی که کافه موکا طبیعتی معتدل دارد و تقریبا تمامی افراد می توانند به راحتی از طعم دلنشین آن استفاده کنند. این قهوه بیشتر برای بیماری های پوستی و مو استفاده می گردد. در کناری برای کسانی که خواهان کاهش وزن بوده، این قهوه باعث کاهش اشتها شده و می تواند در این راه به شما کمک کند. استفاده از قهوه موکا دکتر بیز و یا انواع دیگر قهوه همچون سای محصولات قهوه گانودرما برای تمامی افراد ۹ سال به بالا هیچ مشکلی ایجاد نکرده اگر شما از کسانی هستید که حساسیت های شدید به مصرف کافئین دارند می توانند با خیال راحت این محصول را مصرف کنید.

فواید قهوه موکا دکتر بیز چیست؟
قهوه موکا دکتر بیز به قطع یکی از خوش طعم ترین و دلچسب ترین قهوه هایی که خوردید میباشد. از قهوه خوش طعم دارای کاکائو میباشد بنابراین طعم آن بین هات چاکلت و لاته است. ترکیب قهوه، کاکائو و گانودرما یک ترکیب شگفت انگیز بوده که برای پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها یک گزینه مناسب است. در واقع این خاصیت شگفت انگیز به علت وجود مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان در قهوه موکا دکتر بیز میباشد. آنتی اکسیدان ها اثرات مخرب رادیکال های آزاد را از بین برده و از تخریب بافت ها و سلول های بدن جلوگیری میکند. همچنین اگر از ابتلا به دیابت میترسید، پیشنهاد ما به شما نوشیدن روزانه قهوه موکا دکتر بیز میباشد. از دیگر خواص نوشیدن روزانه این قهوه تعادل فشار خون میباشد بنابراین از احتمال ابتلا به بیاری های فشار خون نیز می کاهد. این قهوه خوش طعم و با کیفیت در فروشگاه کالا اکسیر با قیمت های باورنکردنی در تعداد مختلف موجود میباشد.

تاثیرات قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما بر سلامتی
قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما در عین حفظ طعم قهوه، یک مزه ی شیری و شکلاتی به آن نیز میدهد. چرا که این محصول شرکت بیز در ترکیب خود علاوه بر دارا بودن پودر قهوه و پودر قارچ گانودرما، دارای شیر و پودر کاکائو نیز هست. طعم قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما خامه ای بوده و شبیه به نسکافه و کاپوچینو میباشد. در حال حاضر این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد که هم از نظر طعم و هم از نظر خواص دارویی و درمانی بسیار از این قهوه راضی هستند. این قهوه گانودرما دارای آنتی اکسیدان بوده و دارای خواص ضد سرطانی است و از طرفی برای حفظ سلامت پوست نیز امتحان خود را پس داده است. آماده سازی و مصرف قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما نیز بسیار ساده است و همانطور که از اسم این محصول پیداست فوری آماده میشود.

 

قهوه گانودرما دکتر بیز
یکی از بهترین و پر طرفدار ترین نوشیدنی‌های جهان قهوه گانودرما دکتر بیز است. این نوشیدنی فوق العاده خواص اعجاب انگیزی دارد که باعث شده افراد زیادی تمایل به مصرف آن داشته باشند. از گذشته تاکنون قهوه را به عنوان یک ضد خواب می‌شناسیم. اما باید بگوییم که خواص فوق العاده آن نه تنها باعث بیدار ماندن می‌شود. بلکه تاثیر زیادی در افزایش توجه و تمرکز ما دارد.

جالب است بدانید ترکیب قهوه با ماده شگفت انگیز گانودرما خواص درمانی آن را چندین برابر می‌کند. گانودرما یک نوع قارچ خوراکی است با حدود بیش از ۴۰۰ ماده ارزشمند است که در حدود چهار هزار سال پیش در چین باستان کشف شده.

خواص درمانی قارچ گانودرما آنقدر زیاد است که به همین دلیل باعث کمیاب و ارزشمند بودن قارچ گانودرما شد، که در چین باستان تنها پادشاهان و مقامات بالا می‌توانستند از این قارچ استفاده کنند. با گذشت زمان این قارچ گران قیمت طرفداران زیادی در کشورهای توسعه یافته پیدا کرد. و در سال‌های اخیر در کشور خودمان ایران هم به کشت و تولید می‌شود.


دانلود فایل PDF
⇐ مواد بیولوژیکی قارچ گانودرما
معرفی انواع قهوه گانودرما
قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما موکا قهوه گانودرما لاته
ترکیب گانودرما با قهوه خاصیت درمانی آن را دو چندان می کند. در ادامه به معرفی انواع قهوه گانودرما می‌پردازیم

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
یکی از بهترین و خوش طعم ترین نوع قهوه گانودرما، قهوه گانودرما موکا می‌باشد. این قهوه ترکیب فوق العاده ای از قهوه، شیر و کاکائو است. به عبارتی دیگر موکا همان قهوه لاته است که کاکائو به آن اضافه شده است. قهوه موکا گانودرما یکی از بهترین نوشیدنی هایی است که ترکیب کاکائو، کافئین و گانودرما را در کنار هم دارد‌.

جالب است بدانید که ترکیب این مواد کنار هم باعث بهبود سلامتی، افزایش دقت و توجه، و در کنار آن میزان هوشیاری را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. نکته قابل توجهی که در ارتباط با مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز وجود دارد این است که این قهوه باعث بهبود سلامت پوست می شود و تا حد زیادی در درمان مشکلات پوستی موثر است.

 

قهوه موکا گانودرما بیز
قهوه به علت داشتن کافئین و مزه و عطر آن یکی از پرمصرفترین نوشیدنیها است.

کافئین در قهوه موکا گانودرما بیز
کافئین که به طور طبیعی در بیش از ۶۰ نوع گیاه از جمله دانه قهوه ، گوارانا ، چای ، کاکائو و… یافت می شود و همین کافئین است که سبب ایجاد طعم تلخی میگردد.
مصرف همزمان کافئین و قند می تواند برای حافظه مفید باشد.

بین مصرف کافئین و بیماری پارکینسون رابطه عکس وجود دارد به عبارت دیگر مصرف کافئین از احتمال بروز بیماری پارکینسون جلوگیری میکند.
مصرف کافئین اختلالات شناختی در رابطه با افزایش سن و نیز بروز بیماری آلزایمر را کاهش میدهد.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
همچنین بخوانید تاثیرات قارچ گانودرما بر بیماری اگزما چیست؟

تاثیرات کافئین بر مغز
کافئین با ایجاد تعادل در عملکرد مغز، از نقایص حرکتی و نیز زوال عقل پیشگیری میکند.

کافئین احساس خوب بودن، شادی، هوشیاری و اجتماعی بودن را در فرد تقویت میکند.
بسیاری از مطالعات اپیدمیولوژیکی که بر روی انسان ها صورت گرفته است نشان میدهند که مصرف منظم و دوز مناسب کافئین، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را به ویژه در سالمندان کاهش میدهد.

کافئین و آلزایمر
کافئین به عنوان یک ترکیب آنتی اکسیدان، میتواند نقش حفاظتی در برابر استرس اکسیداتیو در بیماری آلزایمر ایفا کند.

قهوه موکا گانودرما بیز
گانودرما لوسیدوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم میگویند، طعم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت میشود.

قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدهاست.
این ترکیبات آداپتوژن یا سازش زا هستند. قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چین باستان باز میگردد.

این محصول به سختی یافت و تولید میشود. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی سالهاست که بر روی این ماده تحقیق میکنند و خواص بیشماری در مورد آن یافته اند.

این قارچ به دلیل وجود فراوان عناصر فعال و آنتی اکسیدانها بسیار مفید میباشد.
گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرار گرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان میگویند.

 

 

https://aryokala.ir/product/moka-ganoderma-coffee-dr-biz/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]