نحوه تهيه قهوه تلخ موكا

خواص و موارد مصرف:
تنظيم فشار خون
كاهش خطر حمله قلبي و سكته
بهبود جريان خون و عملكرد مغز
موثر در كنترل وزن و ديابت نوع ۲ و آسم
محافظت در برابر سرطان
رفع مشكلات پوست و مو
افزايش تمركز
رفع سردرد
آرام بخش
ويژگي هاي محصول :

تركيبات :عصاره قارچ گانودرما و پودر كاكائو
وزن خالص: 400 گرم
مناسب جهت : كاهش خطر حمله قلبي و سكته و موثر در كنترل وزن و ديابت نوع ۲ و آسم
تعداد در هر بسته : 20 عدد
وزن خالص: 400 گرم
زمان مصرف : روزانه يك يا دو نوبت

نحوه و زمان مصرف :

روزانه يك يا دو نوبت مي توان از اين محصول استفاده نمود.

يك وعده صبح و يك وعده بعد از ظهر

 

موارد منع مصرف:

كودكان زير 5 سال و زنان داراي نوزاد زير شش ماه

 

قهوه تلخ فوري موكا در تركيب با قارچ گانودرما و جينسينگ

 

امروزه با توجه به تغييرات سبك زندگي و غذايي چاقي تبديل شده به يكي از چالش هاي زندگي بشريت و همه ي ما دنبال روش يا دارويي براي لاغري در مدت كوتاه تري هستيم. قهوه تلخ و قهوه لاغري موكا دكتر بيز مي ‌تواند گزينه مناسبي براي دستيابي به هدف تناسب اندام و يا لاغري باشد

 

تاريخچه قهوه تلخ موكا
براي اين كه بدانيم موكا به چه معناست بايد سه چيز را مورد بررسي قرار دهيم.

دانه قهوه، منطقه توليد و فرآوري قهوه و نحوه تهيه قهوه

دانه قهوه: دانه هاي سبز قهوه تلخ در گذشته از مناطق كوهستاني جنوب غربي عربستان و يمن كنوني توليد مي شده است و از بندر موكا به كل دنيا صادر مي شده است. اين نوع قهوه تلخ موكا قديمي ترين نوع قهوه است و در قياس با قهوه هاي ديگر طعم قوي و اسيدي شرابي دارد

منطقه توليد و فرآوري قهوه: بندر موكا در قسمت شمالي درياي سرخ يمن قرار دارد. از زمان بازگشايي كانال سوئز، صادر كنندگان عدن جايگزين بندر موكا شده اند و در حال حاضر حدود 100 سال است كه از بندر موكا قهوه تلخ صادر نمي ‌شود

قهوه موكا دكتر بيز

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان

 

نحوه تهيه قهوه تلخ موكا
قهوه تلخ موكا به دو روش تهيه مي شود. در مواد لازم براي تهيه قهوه تلخ موكا اختلاف نظرهايي وجود دارد اما در رسپي انواع قهوه تلخ موكا وجود قهوه و شكلات موجود مي ‌باشد

در روش اول

1- پودر كاكائو و پودر شكلات همراه مقداري آب جوش را با هم تركيب مي‌ كنيد. ميزان آب جوشيده اي كه به اين مواد اضافه مي ‌شود خيلي مهم است زيرا بايد حالت كاراملي يا شيره اي داشته باشد. بعد از اين مرحله مي توانيد مقداري سس شكلات بريزيد يا مي توانيد تكه ‌هاي شكلات تلخ را بن ماري كنيد و به مخلوط اضافه كنيد.

2- حالا نوبت درست كردن قهوه تلخ است در اين مرحله بهتر از قهوه اسپرسو استفاده كنيد ولي اگر طعم اسپرسو را دوست نداريد مي ‌توانيد همان قهوه تلخ معمولي را دم كنيد.

براي دم كردن قهوه اگر دستگاه قهوه جوش داريد مخزن زيرين آن را با دو ليوان آب سرد پر كنيد و ظرف بالايي را پر از پودر قهوه كنيد بعد در حرارت ملايم قرار دهيد زماني كه شروع به جوشيدن كرد سريع از روي حرارت برداريد. اگرهم دستگاه قهوه جوش نداشتيد پودر قهوه تلخ و آب سرد را روي حرارت قرار مي ‌دهيد. همين كه قهوه شروع به جوشيدن كرد از روي حرارت برمي ‌داريم.

3- سپس مقداري از شير را مي جوشانيد ولي سعي كنيد شير زياد جوشيده نشود مقداري از شير را براي تزيين و كف شير نگه داريد.

مرحله پاياني: ابتدا در اين مرحله سس شكلاتي كه قبلا آماده كرديد را مي‌ ريزيد سپس قهوه تلخ را اضافه مي كنيد و بعد از آن شير جوشيده را به قهوه اضافه مي كنيد. در آخر مقداري كف شير آماده كنيد و روي قهوه تلخ را با مقداري كف شير و خامه و مقداري وانيل و دارچين تزيين كنيد.

روش دوم: در اين روش ديگر قهوه موكا لايه لايه نيست و درست كردن آن كمي راحت تر است زيرا تمام مواد را با هم تركيب مي كنيم

1-ابتدا قهوه و آب سرد را روي حرارت قرار مي دهيد همين كه به نقطه جوش رسيد از روي حرارت برداريد.

2-شير را داغ كنيد تكه‌ هاي شكلات را داخل شير بريزيد تا حل شود

3-شكر، قهوه و خامه را به شير اضافه كنيد به آرامي هم بزنيد تا غليظ شود. در انتها داخل فنجان بريزيد و با كمي پودر دارچين و وانيل ميل كنيد

براي اين كه قهوه موكا براي لاغري طعم بهتري بگيرد از قهوه تازه آسياب شده استفاده كنيد. شايد شما فكر كنيد تهيه قهوه موكا با اين دو روش مقداري سخت و زمان گير است در اين صورت من به شما قهوه فوري موكا دكتر بيز براي لاغري را توصيه مي كنم. با خريد قهوه موكا براي لاغري مي توانيد هم يك قهوه فوري موكا براي لاغري بدون دردسر دم كردن قهوه تلخ ميل كنيد هم از فوايد بي شمار قهوه موكا بهره مند شويد.

 

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

قيمت قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

رفع سر درد اضطراب و استرس

سر درد به خصوص سر درد هاي ميگرني امروزه افراد زيادي را درگير ساخته و مانع از انجام كار هاي روزانه مي شود. كافئين موجود در قهوه موكا بيز سبب كاهش درد هاي ميگرني شده و عوارض ناشي از سر درد را تا حد زيادي كاهش مي دهد. از طرف ديگر مصرف قهوه موكا گانودرما دكتر بيز سبب كاهش استرس و اضطراب ناشي از فعاليت و كار سخت روزانه مي شود.
فوايد قهوه موكا دكتر بيز براي پوست و مو

يكي از بيماري هاي مربوط به مو ريزش مو هست كه به دلايل مختلف روي مي دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موكا بيز با تقويت ريشه يا پياز مو از ريزش مو جلوگيري نموده و در ضمن جلوگيري از ريزش مو به رشد مجدد آن كمك مي كند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه هاي گانودرما موكا در كنار كمك به رشد مو براي پوست نيز مفيد مي باشد. از فوايد قهوه موكا دكتر بيز براي پوست مي توان به رفع جوش پوست اشاره كرد. همچنين مصرف منظم قهوه موكا گانودرما به رفع جوش هاي پوست به ويژه پوست صورت كمك مي كند.

 

قهوه موكا گانودرما يكي از نوشيدني هاي محبوب و پرخاصيت در ميان ايرانان است. با خريد قهوه موكا گانودرما از نمايندگي آن قيمت مناسب تري براي خريد بپردازيد.

قيمت قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محبوب ترين انواع قهوه در ميان افراد به خصوص جوانان مي باشد كه با طعم بي نظيري كه دارد توانسته نظر افراد زيادي را به خود جلب نماييد. همچنين لازم است بدانيد وجود قارچ گانودرما در اين قهوه، منجر به محبوبيت بيشترين محصول شده زيرا قهوه هاي فرآوري شده با قارچ گانودرما داراي خواص بسيار زيادي مي باشد.

قهوه موكا گانودرما چيست؟

يكي از منحصر به فرد ترين محصولات كمپاني دكتر بيز در حال حاضر انواع قهوه هاي گانودرما مي باشد كه با طعم بسيار لذيذ و خواص منحصر به فردي كه دارد نگاه افراد زيادي را به خود جلب نموده است. جالب است بدانيد قهوه هاي گانودرما دكتر بيز در دسته هاي مختلفي قرار داشته كه افراد مي ‌توانند متناسب با ذائقه خود نوعي از آن را خريداري كنند. در اين بين يكي از بي نظير ترين محصولات اين كمپاني، قهوه ي موكا گانودرما مي باشد. اين محصول بسيار محبوب بوده و با طعم منحصر به فردي كه دارد همه افراد خانواده مي‌تواند از آن استفاده كنند.

 

 

 

قهوه فوري گانودرما مدل موكا

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب‌ها: ،

بازدید:

خريد پستي گن ساعت شني چيست؟

 

گن هاي ساعت شني و در چه زماني ميتوان استفاده كرد و چند ساعت در روز بايد استفاده كنيم؟

جواب اين سوال خيلي واضح است شما گن ساعت شني را مي توانيد در هر موقع از زمان روزانه خود استفاده بكنيد، زير لباس هاي مجلسي، زير لباس هاي روزانه كه بيرون ميپوشيد و يا توي خونه استفاده كنيد و هر چقدر بيشتر بتونيد استفاده كنيد زودتر و بهتر نتيجه خودش و نشان ميدهد

 

يك سوال ديگه كه خيلي مطرح ميشه اين است كه اگر گن ساعت شني كه براي ما فرستاده شده بسته نشد چه كار بايد كرد؟

ما اين گن ها را به خاطر جنس لاتكسي كه دارند تا حدود ۱۰ سانت كوچكتر براي شما ارسال ميكنيم كه باعث ميشه به محض بستن ۱ الي ۲ سايز كم كنيد و شما بايد درهمان مرحله اول براي بستن اين گن،به كمك يك نفر ديگه اين كارو انجام بديد و اصلاً نااميد نشيد چون خاضيت كشساني قوي دارند.

 

 

آيا گن هاي ساعت شني وقتي كه ميشيني و يا دولا ميشيم خم نميشن يا لول نميشن؟

جواب شما خير است به خاطر اينكه اين گن ها داراي ۹ فنر و بعضاً ۲۵ فنر مي باشند كه باعث ميشود كمر را صاف نگه دارند و حتي از قوز كردن شما جلوگيري بشه و اين فنرها جوري هستند كه به هيچ عنوان شكسته يا خم نمي‌شوند ،جنس درجه يك دارند

 

 

نحوه خريد و سفارش براي مشتري چگونه است؟

شما عزيزان مي توانيد براي سفارش اين مدل گن ها آدرس و مشخصات خودتون رو به شماره اي كه توي سايت هست پيامك كنيد(۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸) آدرس بايد شامل پلاك و كدپستي باشد و نام گيرنده و شماره تماس و براي سايز هم در بالا توضيح داده شده كه اندازه دور شكم از ناف تا ناف بگيريد و به ما بديد. و هزينه سفارش و براي ما واريز ميكنيد و سفارش شما به صورت پستي خدمت شما عزيزان ارسال مي شود

 

نحوه شستشوي گن ساعت شني به چه صورت است ؟

شما عزيزان براي شستن گن هاي ساعت شني ميتونيد اين گن ها را با دست بشوييد يعني توي ماشين لباسشويي نندازيد، با آب سرد بشوييد، جدا از لباس هاي ديگر باشد و براي خشك كردن گن اصلاً نيازي به چلوندن گن نيست شما گن را روي طناب آويزان مي‌كنيد كه به طور طبيعي خشك بشود

 

گن هاي ساعت شني

قابل شستشو در ماشين ، ساخته شده از نئوپرن بدون لاتكس ممتاز براي عايق بندي موثر و حفظ گرماي درماني و تحريك اتلاف آب در كل ناحيه كمر.

گن ساعت شني خريد آستر شبكه داخلي نه تنها محدوديت جذب رطوبت را دفع مي كند ، بلكه در طول تمرين نيز بلغزد و بلغزد.
طراحي ارگونوميك و قابل تنظيم – فوق العاده بلند و عريض – خريد گن گن ساعت شني قابل تنظيم AB 9 ميلي متر با ميله پهن. اين كمر را تا ۴۶ اينچ تنظيم مي كند و صفحه نمايش با طراحي ارگونوميك به طور طبيعي وضعيت بدن را بهبود مي بخشد و منحني هاي مختلف را برآورده مي كند.
پشتيباني از وضعيت بهتر – نه تنها شكم شما شكم مي گيرد ، خريد گن لاغري ساعت شني همچنين پشتيباني از فشرده سازي براي عضلات كمر و شكم شما را فراهم مي كند. خريد حضوري گن لاغري ساعت شني به عنوان يك مقوا فشرده سازي در اطراف كمر براي ايجاد پشتيباني از كمر و ايجاد وضعيت بهتر عمل مي كند. لطفا توجه داشته باشيد خريد گن ساعت شني مردانه از پشت پشتيباني مي كند ، اما براي اين منظور طراحي نشده است.

 

خريد پستي گن ساعت شني چيست؟

خريد گن ساعت شني تاپي كه سالهاست در تلويزيون مي بينيم چيست؟ آيا به لاغر شدن كمك مي كند؟ آيا ضرري دارد؟

ناحيه كمر ما يكي از اولين مناطقي است كه وقتي وزن اضافه مي كنيم گسترش مي يابد. وقتي دائماً در حال افزايش و كاهش وزن هستيم ، افتادگي مي تواند مشاهده شود. حتي اگر ما ورزش و ورزش كنيم ، ذوب شدن چربي در اين ناحيه هميشه زمان زيادي مي برد. به خصوص اگر فكر كنيم كه با اين پوندهاي اضافي ناشي از كم تحركي و استقرار در ناحيه كمر خود مشكل داريم ، به دنبال راه حل هاي مختلف هستيم. خريد گن هاي ساعت شني مي تواند براي افرادي كه نمي توانند وقت زيادي را در ورزش بگذرانند يا ترجيح نمي دهند راه حل خوبي باشد.

 

برخي از انواع گن ساعت شني خريد حضوري داراي بار الكتريكي هستند كه لرزش را فراهم مي كند.

سايت خريد گن ساعت شني به كمر متصل مي شوند و هنگام شروع به سلول هاي منطقه كمر امكان تعامل و حركت مي دهند. به اين ترتيب ، در حالي كه زندگي روزمره شما ادامه دارد ، ناحيه كمر شما فكر مي كند كه به لطف فروش حضوري گن ساعت شني فعال است و شروع به عرق كردن و نازك شدن مي كند.

اگر اين فروش گن لاغري ساعت شني را به دور كمرتان بپيچيد ، مخصوصاً هنگام انجام كارديو ، به بالا رفتن دماي بدن كمك مي كند و بعد از ورزش بدن شما عرق بيشتري توليد مي كند زيرا سعي در خنك شدن دارد. توصيه مي شود مدت استفاده از فروش گن هاي ساعت شني نبايد بيش از نيم ساعت باشد. همچنين اين يك واقعيت شناخته شده است كه اگر در حين استفاده از قيمت گن ساعت شني تاپي ورزش يا ورزش مي كنيد ، سود بيشتري خواهيد برد.

قيمت گن ساعت شني در بازار توليد شده براي لاغري متناسب با بدن همه افراد طراحي شده است ، بنابراين استفاده از آن بسيار راحت است. علاوه بر اين ، اين كمربندها از نظر وضعيت بدني با قائم نگه داشتن بيشتر ناحيه كمر و پشت ، مزايايي را به همراه دارند

خريد گن ساعت شني مردانه

http://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c/

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]